واکنش موشکی مقاومت به حملات صهیونیست ها + ویدئو

جمعه 20 تير 1393 - 11:48

غزه(العالم) ـ گروههای مقاومت اعلام کردند که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ، شهرهای حیفا، بئر السبع و قدس را با موشک های دور برد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سرزمین های اشغالی، در بمباران مناطق مسکونی فلسطینی ها در غزه توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون 97 فلسطینی که بسیاری از آنها کودک و زن هستند به شهادت رسیده و بیش از هزار فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند که در پاسخ به این جنایت ها گروههای مقاومت نیز اعلام کردند که تل آویو، حیفا، قدس و بئر السبع را با موشک های دور برد هدف قرار دادند.

"مصطفی عبدالهادی" خبرنگار العالم گزارش کرد : حملات ارتش صهیونیستی همچنان در تمام نقاط نوارغزه ادامه دارد و نمی توان به تمام جزییات آن احاطه پیدا کرد، زیرا بسیار متعدد و متنوع هستند؛ در این حملات نیروی دریایی رژیم صهیونیستی و نیز هواپیماهای این رژیم از جمله جنگنده های اف 16 و بمب افکن ها مشارکت دارند.

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه العالم، در حملات هواپیماهای رژیم صهیونیستی تاکنون چندین خودروی فلسطینی ها نیز هدف قرار گرفته است.

براثر حملات  در جبالیا سه فلسطینی، در خیابان النفق 3 نفر و همچنین یک دختربچه نیز و یک کودک نیز در دیرالبلح به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، همچنین بمباران مناطق فلسطینی از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه الانفاق در رفح در مرز با مصر نیز کشیده شده که منجر به تخریب خانه "امجد ابوالنجا" از گردانهای قسام شد.

خبرنگار العالم می افزاید: صبح امروز نیز تعدادی از موشک های مقاومت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد که گردانهای قسام و گروهانهای قدس در بیانیه های جداگانه ای مسئولیت شلیک موشک به حیفا، تل آویو، بئر السبع و قدس را به عهده گرفتند و این در حالی است که منطقه گوش دان ـ که شامل ریشون، ریتسیون، حولون و باتیان می شود ـ و نیز مناطق نزدیک به جنوب تل آویو از موشک های مقاومت بی نصیب نماندند.

گروههای مقاومت، شهرک های صهیونیست نشین ِ واقع در آن سوی کمربند امنیتی غزه را با موشکهای گراد و دیگر موشکهای بومی 100 میلیمتری هدف قرار دادند به گونه ای که شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست آن مناطق را ترک کرده و برخی نیز به پناهگاه ها هجوم بردند.

جنگ علیه فلسطینیان نوار غزه در سایه موازنه قدرتی است که در ظاهر به نفع رژیبم صهیونیستی است در حالی که قدرت فلسطینی ها در تعداد محدودی از موشک ها نمایان می شود  که خود آنها را به نحو بسیار خوبی و به طور مخفیانه آماده کرده اند که سران رژیم اشغالگر قدس را شگفت زده کرده است.

MKH-10-22:32

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها