فیلم: حمله بی‌رحمانه به آسایشگاه معلولان غزه

دوشنبه 23 تير 1393 - 14:30

در ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه، این رژیم یک آسایشگاه معلولان و یک مدرسه را هدف حمله هوایی قرار داد.

"اسراء البحیصی" خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از غزه گزارش داد، رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن آسایشگاه انجمن معلولان غزه جنایت دیگری مرتکب شد. این انجمن سرپرستی شماری از معلولان را به عهده داشت.

بعد از حمله هوایی رژیم صهیونیستی، برخی از معلولان زیر آوارها شهید و برخی هم زخمی شده و با معلولیت های جدید بیرون کشیده شدند.

این شهدا که معلول بودند، بر اثر اصابت موشک به ساختمان آسایشگاه، پیکر ضعیفشان زیر آوارها مدفون شد.

در این حمله 2 دختر به شهادت رسیدند و یک نفر زیر آوارها گرفتار شد، و 3 ساعت بعد جسدش از زیر آوار بیرون کشیده شد.

یکی از شاهدان به خبرنگار شبکه العالم گفت: در اینجا هیچ کسی جز معلولان حضور نداشتند. هیچکدام از آن ها به جز یک دختر نمی توانستند حرکت کنند.

مادر یکی از دختران شهید به خبرنگار العالم گفت: دخترم دیگر نمی تواند حرکت کند، او شهید شده است؛ او را در حالی که روزه دار بود، هدف قرار دادند و کشتند. خداوند تنها حامى ما است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، معلولانی که زنده مانده اند باید علاوه بر معلولیت، رنج ناشی از سوختگی و جراحت را هم تحمل کنند.   

جنایت های رژیم صهیونیستی همانند صاعقه همه اهالی غزه را هدف قرار داده، زیرا جنایات رژیم اشغالگر از همه مرزها عبور کرده است.

"جمیله علیوه" رئیس انجمن معلولان "مبره" فلسطین، در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: به غیر از صهیونیستها، هیچ کس جرات نمی کند چنین جنایتی علیه این معلولان مرتکب شود.

یکی از معلولان زخمی شده به العالم گفت: خداوند بهترين حامى ماست. ما گناهی نداریم خدا انتقام ما را از آن ها می گیرد.

ماشین جنگی رژیم صهیونیستی، مدارس کودکان را هم در این حملات جنایتکارانه استثنا قرار نداده است، و مدرسه "الشجاعیه" در غزه را برای دومین بار هدف قرار داد.

رژیم اشغالگر پیش از این هم در جنگ گذشته خود علیه غزه این مدرسه را ویران کرده بود.

یکی از دانش آموزان به خبرنگار العالم گفت: شیشه های کلاس شکسته شده و همه وسایل آن از بین رفته است.

دانش آموز دیگری گفت: صهیونیستها مدرسه را بمباران کردند تا ما نتوانیم به تحصیل ادامه دهیم، ولی ما آن را خواهیم ساخت و به تحصیل ادامه خواهیم داد و بر آن ها پیروز خواهیم شد.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: بعد از شهادت یک مرد به همراه فرزندش در حمله هوایی به خان یونس در جنوب نوارغزه، شمار شهدای حملات رژیم اشغالگر به نوارغزه از بامداد سه شنبه گذشته به 172 نفر افزایش یافته است. 

پربیننده ترین خبرها