ضرب وجرح کارکنان مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها

ضرب وجرح کارکنان مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها
پنج‌شنبه 26 تير 1393 - 14:44

تفنگداران رژیم اشغالگر قدس صبح امروز، پنجشنبه، با حمله به مسجدالاقصی ضمن ضرب و جرح مرابطان و کارمندان اوقاف، یکی از آنان را بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بر اساس گفته شاهدان عینی گروهی از شهرک نشینان از قسمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند که به دنبال این امر مرابطان زن و مرد از جای خود برخاسته و به نشانه اعتراض تکبیر سر دادند و پلیس رژیم صهیونیستی نیز متعاقبا نیروهای ویژه را فراخواند.

نیروهای ویژه بعد از تامین شرایط امن برای خروج یهودیان از باب السلسله، با استفاده از باتوم به جان کارمندان اوقاف و مرابطان از زن و مرد افتادند و آنان را کتک زدند. در همین حین نیروهای امنیتی یکی از کارکنان اوقاف را دستگیر و به مرکز پلیس باب السلسله بردند.

از آغاز ماه مبارک رمضان نیروهای اشغالگر قدس محاصره امنیتی مسجدالاقصی را شدت بخشیده اند و علاوه بر ممانعت از ورود مرابطان زن و جوانان در زمان صبح، کارت های شناسایی آنان را در ورودی ها توقیف می کنند.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین از ورود فلسطینیان کرانه باختری به بیت المقدس برای نماز در مسجدالاقصی در طول ماه مبارک رمضان جلوگیری می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها