ارتش مصر، مواد غذایی فاسد به غزه اهدا کرد + عکس

ارتش مصر، مواد غذایی فاسد به غزه اهدا کرد + عکس
شنبه 28 تير 1393 - 10:45

فعالان و کاربران شبکه اجتماعی با به اشتراک گذاشتن تصاویری می گویند، کمک های انساندوستانه ارتش مصر به مردم غزه، غیر قابل مصرف و فاسد شده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر جدیدی از کمک های غذایی ارتش مصر به مردم غزه منتشر کرده اند که نشان می دهد این کمک ها مواد غذایی فاسد و از تاریخ مصرف گذشته است.

سایت روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن، تأکید کرد که فعالان این مواد غذایی را "گندیده و بدبو" توصیف کرده اند.

این تصاویر نشان می دهد حبوباتی مانند لوبیا، عدس، برنج و دیگر مواد غذایی کرم خورده و فاسد به مردم غزه اهدا شده است که روی بسته های آن نوشته شده است: "اهدایی از طرف مردم مصر".

فعالان اجتماعی می گویند در حالی که مردم غزه هدف آماج حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، ممکن است با مصرف این مواد غذایی با فاجعه دیگری یعنی مسومیت جمعی مواجه شوند.

اهدای کمک های غیر قابل استفاده ارتش مصر به مردم غزه در حالی صورت می گیرد که مردم بی دفاع غزه با شدیدترین حملات متجاوزان صهیونیستی روبرو هستند.

در دوازدهمین روز حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از 300 تن کشته و بیش از 2250 نفر نیز مجروح شده اند. همچنین بسیاری از مردم غزه در حملات رژیم صهیونیستی بی خانمان و آواره شده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها