هلاکت 5 نظامی صهیونیست درعملیات جدید مقاومت

هلاکت 5 نظامی صهیونیست درعملیات جدید مقاومت
شنبه 28 تير 1393 - 22:57

گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس که امروز شنبه در عملیاتی شش نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، اعلام کرد که درعملیات دیگر خود نیز پنج نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردانهای شهید عزالدین قسام در بیانیه ای که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری فلسطینی "معا" قرار گرفته ، آورده است: مبارزان قسام توانستند امروز در دومین عملیات خود از طریق تونل زیرزمینی، خود را به پشت جبهه نیروهای رژیم اسرائیل در منطقه الریان نزدیک گذرگاه صوفا در شرق شهر رفح رسانده و پنج نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند.

این بیانیه افزود: سه نظامی صهیونیست از ناحیه سر و دو نفر از نواحی دیگر مورد اصابت قرار گرفتند و مبارزان سالم به پایگاه خود بازگشتند.

گردانهای قسام پیش از این نیز اعلام کرده بودند که در عملیات نفوذ خود از طریق تونل های زیرزمینی علیه یک مرکز نظامی ارتش رژیم اسرائیل در منطقه اشکول شش نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را زخمی کردند.

رژیم اسرائیل تنها به کشته شدن دو نظامی خود از جمله یک افسر بلندپایه در عملیات اشکول و زخمی شدن سه نفر دیگر در این حمله اذعان کرد.

درهمین حال، خبرنگار شبکه خبری العالم اعلام کرد که در اثر اصابت شنبه شب موشک های مقاومت به شهر تل آویو هفت صهیونیست زخمی شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها