شهدای جنایات اسراییل در الشجاعیه از 70تن گذشت +ویدیو

يکشنبه 29 تير 1393 - 17:58

غزه، العالم- رژیم صهیونیستی از شب گذشته حملات سنگین و وحشیانه خود را به منطقه الشجاعیه در غزه آغاز کرده و شدت کشتار غیرنظامیان به ویژه زنان وکودکان به حدی بود که صلیب سرخ جهانی خواستار آتش بس 3 ساعته برای انتقال زخمی‌ها و ارسال کمک‌های بشر دوستانه شد.

به گزارش خبرنگار العالم از غزه، رژیم صهیونیستی با درخواست صلیب سرخ  مخالفت کرد اما در نهایت تحت فشارهای اعمال شده، 2 ساعت آتش بس را پذیرفت.

در همین حال خبرنگار شبکه خبری العالم اعلام کرد که 16 فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه به شهادت رسیدند.

خبرنگار العالم افزود: تعداد شهدای الشجاعیه از مرز 70 تن گذشته و تعداد قربانیان همچنان رو به افزایش است و تمام شهدای حمله به شجاعیه را زنان، کودکان و سالخوردگان تشکیل می‌دهند. منطقه الشجاعیه در شرق غزه به طور کامل تخریب شده و اجساد شهدا همچنان روی زمین است.

 محله شجاعیه در شرق غزه در تمام طول شنبه شب و صبح یکشنبه، (۲۰ ژوئیه) هدف سنگین‌ترین حملات تانک‌های اسرائیلی بوده است.

در همین حال گردان‌های قسام، 30 تفنگدار صهیونیست را در پنج عملیات بی‌سابقه طی 24 ساعت گذشته به هلاکت رساند.

گردان های "سرايا القدس" هم اعلام کردند که خودروهای حامل تفنگداران رژیم صهیونیستی را که به شرق، مرکز و شمال خانیونس حمله کرده بودند، با شلیک 17 راکت و خمپاره هدف قرار داده است.

  ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ادامه بمباران شدید منطقه الشجاعیه، از ورود آمبولانس‌ها به این منطقه جلوگیری و آتش بس را نقض کرد. "سرایا القدس" یک خودرو نظامی صهیونیست‌ها را در منطقه الزنه در شرق خان‌یونس با راکت هدف قرار داد.

  خبرنگار العالم اعلام کرد که گردان های قدس یک خودروی نظامی صهیونیست ها را در منطقه الزنه در شرق خان یونس هدف گلوله آر پی جی قرار داد و منهدم کرد. موشک‌های مقاومت همچنان از باریکه غزه شلیک می‌شود و صدای آژیر خطر در تعدادی از شهرک‌های صهیونیستی به گوش می‌رسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها