شهادت 23 فلسطینی در حملات صبح پنجشنبه به غزه

شهادت 23 فلسطینی در حملات صبح پنجشنبه به غزه
پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 - 09:58

العالم - در حملات شدید صبح پنجشنبه صهیونیستها به چندین منطقه در جنوب و شمال نوار غزه، 23 فلسطینی دیگر شهید شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه (تا امروز یعنی هجدهمین روز حملات) به 718 نفر و شمار مجروحان هم به بیش از4 هزار و 565 نفر رسیده است.

"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در این زمینه گفت: سه شهروند به نام های "محمد ابراهیم ابوعیطه" 32 ساله در نتیجه بمباران خانه ای در منطقه جبالیا، "هادی عبدالحمید عبدالنبی" کودک یک و نیم ساله در بمباران مسجدی در منطقه الجرن در جبالیا و "احمد ابراهیم سعید القرعان" 26 ساله در منطقه الزوایده در استان الوسطی به شهادت رسیدند.

وی همچنین از اقدام صبح امروز رژیم صهیونیستی در بمباران یکی از خانه های فلسطینیان منطقه الغربیه در استان خان یونس و شهادت شش فلسطینی و جراحت عمیق سه نفر دیگر خبر داد.

القدره، همچنین از شهادت پنج عضو یک خانواده در بمباران منزلی در جبالیا و هفت شهید دیگر در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه بنی سهیلا و عبسان خبر داد.

وی در عین حال بر شهادت یزید سعد البطش 23 ساله که در کشتار منطقه البطش توسط نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده بود وهم چنین شهادت خلیل ناصر وشاح 21 ساله که در بمبارن استان الوسطی مجروح شده بود، در بیمارستان اشاره کرد.

در حملات وحشیانه و همه جانبه امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه دهها نفر نیز مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها