کشته و زخمی شدن 100 تروریست در حمله ارتش عراق

کشته و زخمی شدن 100 تروریست در حمله ارتش عراق
شنبه 4 مرداد 1393 - 20:35

شورای بیداری شهر "الکرمه" در استان "الانبار" عراق از هلاکت و زخمی شدن بیش از 100 عضو گروه تروریستی داعش در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "محمود المرضی" فرمانده شورای بیداری شهر الکرمه در استان الانبار می گوید نیروهای امنیتی ارتش عراق و مبارزان مسلح شورای بیداری این منطقه توانستند در عملیاتی بیش از 30 عنصر داعش را در منطقه "السجر" به هلاکت رسانده و 70 تروریست دیگر را زخمی کنند.

وی افزود: این عملیات تا پاکسازی کامل منطقه الکرمه و حومه آن از وجود عناصر داعش، ادامه خواهد داشت.

استان الانبار و الرمادی مرکز این استان که در 110 کیلومتری غرب بغداد قرار دارد، در چند ماه گذشته شاهد عملیات نظامی ارتش عراق علیه داعش است.

از سوی دیگر یک منبع مطلع محلی در استانه دیاله به خبرگزاری"سومریه نیوز"، گفت: گروه مسلح "انصار السنه"، بار دیگر بر مخالفت خود برای بیعت با داعش در منطقه "السعدیه" در شمال شرق "بعقوبه" تاکید کرده و درباره "فتنه ای که همه بهای آن را خواهند پرداخت"، هشدار داده است.

گروه "انصار السنه" با انتشار اطلاعیه هایی در برخی مناطق السعدیه، بار دیگر بر مخالفت خود برای بیعت با داعش تاکید و تصریح کرده است که مهلت 48 ساعته داعش برای بیعت سایر گروه های مسلح یا ترک منطقه، کودتا و تلاشی برای گسترش نفوذ از طریق جنگ افروزی است.

داعش به 5 گروه های مسلح هشدار داده یا تحت فرماندهی ابوبکر البغدادی قرار گیرند یا از منطقه خارج شوند؛ در غیر این صورت به شدت مجازات خواهند شد.

منابع امنیتی آگاه در دیاله، از بروز اختلاف شدید بین داعش و دیگر گروه های مسلح از جمله گروه تروریستی نقشبندیه خبر دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها