ارتش سوریه چند چاه گاز را از داعش پس گرفت

ارتش سوریه چند چاه گاز را از داعش پس گرفت
يکشنبه 5 مرداد 1393 - 08:39

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگانهای ارتش و نیروهای مسلح با همکاری نیروهای دفاعی مردمی، منطقه "جبل الشاعر" و چاه‌های گاز حومه حمص را از وجود تروریستهای داعش پاکسازی کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در بیانیه فرماندهی کل ارتش سوریه آمده است، ارتش سوریه اکنون مناطق جبل الشاعر و چاه های گاز حومه شرقی حمص را کاملا تحت کنترل دارد و در این عملیات شمار قابل توجهی از تروریستهای داعش به هلاکت رسیده اند.
خبرگزاری رسمی سوریه تأکید کرد که یگانهای مهندسی ارتش این کشور پس از این عملیات مین‌ها و بمب‌هایی را که تروریست‌ها در منطقه کارگذاشته بودند، خنثی کردند.
فرماندهی ارتش سوریه تأکید کرد که اقدامات خرابکارانه باندهای جنایتکار، و نابود کردن زیرساختها و منابع اقتصادی مردم سوریه؛ از ارتباط آنها با طرح صهیو- آمریکایی به هدف نابود کردن منطقه و غارت کردن ثروتهای آنان پرده برمی‌دارد.
نیروهای ارتش سوریه همچنین دیروز چندین عملیات موفق را در برخی مناطق سوریه از جمله، غوطه شرقی، داریا، چاه نفتی "جزل"، منطقه "الصوانه"، حوله، حلب و حومه آن، حومه درعا، جوبر، الملیحه و حومه قنیطره به سرانجام رساندند و ضربه‌های سنگینی را به باندهای تروریستی وارد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها