دستپاچگی آمریکا و سازمان ملل با گم شدن یک صهیونیست

دستپاچگی آمریکا و سازمان ملل با گم شدن یک صهیونیست
شنبه 11 مرداد 1393 - 08:50

درپی اعلام مفقود شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد فورا آزادی این نظامی را بدون قید و شرط خواستار شدند؛ این درحالی است که با ادامه حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه، تا کنون بیش از 1600 نفر شهید شده‌اند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "باراک اوباما" گفت: "حماس یا هر کدام از گروه های فلسطینی که نظامی اسرائیلی را ربوده‌اند، باید در اسرع وقت و بدون هیچ شرطی او را آزاد کنند.
اوباما ادعا کرد که آزادی فوری این سرباز برای حمایت از هر فرصتی برای حل بحران غزه است.
رئیس جمهور آمریکا درباره قربانی شدن فلسطینی ها در حمله رژیم صهیونیستی به غزه، بار دیگر ادعا کرد که این رژیم حق دارد از خودش دفاع کند و شبکه تونلهای حماس را نابود سازد.
"بان کی مون" دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در اظهاراتی همسو با رئیس جمهور آمریکا، آزادی فوری و بدون قید و شرط نظامی مفقود شده رژیم صهیونیستی را خواستار شد.
درحالیکه رژیم صهیونیستی دیروز با حمله به رفح و کشتار بیش از 70 شهروند بی گناه آتش بس موقت را نقض کرد؛ بان کی مون جنبش حماس را مسؤول نقض این آتش بس دانست.
این اتهامات درحالی است که جنبش حماس از موضوع مفقود شدن یکی از نظامیان رژیم اشغالگر ابراز بی اطلاعی کرده است.
به نظر کارشناسان، رئیس جمهور آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد که از آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از این رژیم حمایت و پشتیبانی کامل کرده‌ و درباره کشتار شهروندان فلسطینی سکوت کرده‌اند، با اعلام مفقود شدن یکی از نظامیان رژیم اشغالگر قدس، از تکرار ماجرای "گلعاد شالیط" و مجبور شدن این رژیم به مبادله و آزادی اسرای فلسطینی به شدت نگران شده‌اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها