دستگیری سرکرده النصره و ناآرامی در عرسال لبنان

دستگیری سرکرده النصره و ناآرامی در عرسال لبنان
شنبه 11 مرداد 1393 - 17:15

عرسال، العالم - در پی دستگیری سرکرده یکی از گروهک‌های وابسته به جبهه النصره در عرسال لبنان، اوضاع این منطقه متشنج گزارش می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در لبنان، عناصر تروریست النصره با پیشروی به طرف پاسگاه در عرسال، از ارتش لبنان خواسته اند که در اسرع وقت "فرمانده" آنان را آزاد کند.

 خبرنگار العالم گزارش داد، پس از آن که سرکرده سوری النصره در یک پست بازرسی در عرسال شناسایی و دستگیر شد، تروریست های این گروهک با بستن راه ها و جاده های منطقه، تا 40 متری پاسگاه ارتش در عرسال پیشروی کرده و در این منطقه پراکنده شده اند.

ارتش لبنان در پی حضور گسترده تروریست های نقابدار النصره در عرسال، نیروی کمکی به منطقه اعزام کرده و از سربازان خواسته که محل خدمت خود را ترک نکنند.

 خبرنگار العالم عصر شنبه گزارش داد: تروریست های النصره با ورود به ساختمان نیروهای امنیتی لبنان در عرسال، شماری از تروریست های سوری بازداشتی در این ساختمان را آزاد کرده وتنی چند از نیروهای امنیتی لبنان را به گروگان گرفته اند.

بنا بر این گزارش، درگیری شدید میان ارتش لبنان و تروریست های النصره در مناطقی از عرسال در جریان است و دست کم یک شهروند لبنانی هنگام رویارویی با هجوم تروریست ها به عرسال، کشته شده است.

پربیننده ترین خبرها