خاندان فلسطینی که در یک لحظه "منقرض" شد

پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 23:03

در یکی از فجیع‌ترین نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی در غزه، خاندان "ابوضهیر" 21 تن از اعضای خود را به یکباره از دست داد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه، در یکی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ناگهان، یک ساختمان چهار طبقه در شهر رفح، در یک لحظه با خاک یکسان شد و از یک خاندان کامل، تنها چهار مرد و دو دختر نوجوان و دو کودک باقی ماندند و 21 تن، در جا شهید شدند.

یکی از دخترها، دختری چند ماهه را در دست گرفته و می گوید: پیکر او را از زیر آوار بیرون کشیدیم و در بیمارستان متوجه شدند که همچنان زنده است. این کودک، هیچ گاه این خاطره را فراموش نخواهد کرد و آن را نسل به نسل منتقل خواهد کرد.

این دختر، سپس مظلومانه ادامه داد: آیا تمام جهان می خواهد از غزه انتقام بگیرد؟ مگر کل غزه چقدر است؟ به خدا این ظلم است.. ظلم است.

محمد، تنها پسرِ زنده مانده از این فاجعه، همچنان در شوک از دست دادن پدر و مادرش و تنها ماندن، به سر می برد. وی با صدایی لرزان به خبرنگار شبکه العالم گفت: همه، به بهشت رفتند.. همه شهید شدند.. من هم خود را به خدا می سپارم که او بهترین سرپرست است.

باوجود شدت فاجعه، بازماندگان این خاندان همچنان بر ادامه حیات و مبارزه اصرار می ورزند.

یکی از افراد این خاندان به شبکه العالم گفت: ازدواج و زاد و ولد خواهیم کرد تا به صهیونیست ها و نتانیاهو و منافقانی که با آن ها همراهی می کنند، اعلام کنیم: این راه ادامه خواهد داشت و پس از ما پسران و دختران، این مسیر را ادامه خواهند داد.

یکی از افراد خانواده تاکید کرد: آن ها همسران، مادران و فرزندان این خاندان را یکجا کشتند و به این ترتیب، یک خاندان کامل را از اوراق ثبت احوال حذف کردند، و این سیاست نسل کشی است که یهودیان در پیش گرفته اند.

کشتار خاندان ابوضهیر، بزرگ ترین فاجعه انسانی است که رژیم صهیونیستی در حمله به غزه مرتکب شد؛ و بازماندگان ِ اندک این خاندان، تا آخر عمر با خاطرۀ تلخ این فاجعه، زندگی خواهند کرد.

07-19:46
26

 

پربیننده ترین خبرها