رسانه ها چگونه حقایق غزه را بیان کردند؟+ فیلم

شنبه 18 مرداد 1393 - 22:08

غزه (العالم)- قائم مقام وزارت اطلاع رسانی فلسطین با انتقاد از سکوت جهانی در برابر تجاوزگری صهیونیست ها علیه مردم غزه، از تلاشهای برخی رسانه های عربی - اسلامی در بیان حقایق جنایت جنگی در نوار غزه قدردانی کرد.

"ایهاب الغصین" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: علیرغم تجاوز گسترده صهیونیستها علیه مردم غزه و کشتار و جنایت جنگی تمام عیار، و حتی با وجود در امان نماندن خبرنگاران و شهادت 14 خبرنگار در 34 روز گذشته، همچنان شاهد سکوت هولناک جامعه جهانی هستیم.

وی افزود: در این مدت 15 خبرنگار دیگر در نواز غزه زخمی شده اند،  محل استقرار بسیاری از خبرنگاران هدف قرار گرفته و نیز تمام دفاتر های شبکه ماهواره ای الاقصی ویران شده است، زیرا دشمنان تلاش می کنند صدای حق را خفه و حقایق جرم و جنایت هایی را که در غزه صورت می گیرد، پنهان کنند.

الغصین با بیان این که فعالان رسانه ای فلسطینی در کنار مقاومت و ملت فلسطین، ثابت قدم به تلاش خود در حمایت از مساله فلسطین و دفاع از ملت فلسطین ادامه می دهند، گفت: ما صاحب حق هستیم و چیزی برای از دست دادن نداریم؛ ما از کرامت انسانی خود محافظت و برای دست یابی به آزادی تلاش می کنیم.

وی افزود: درست است که در این مسیر مشکلات فراوانی داریم و از محاصره واقعی رنج می بریم اما این امر ما را به تسلیم در برابر تجاوزان وادار نخواهد کرد.

قائم مقام وزارت اطلاع رسانی فلسطین در پایان به درخشش فعالان رسانه ای فلسطین در برقراری توازن کاملا حرفه ای در بیان حقایق جنایات صهیونیست ها و به تصویر کشیدن رشادت های اعضای مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: این توازن کار ساده ای نیست اما رسانه های فلسطینی و برخی رسانه های عربی و اسلامی توانستند این نقش را به خوبی ایفا کنند.

پربیننده ترین خبرها