در اعتراض به شكنجه و نقض حقوق خود؛

زندانیان بحرینی اعتصاب غذا می‌کنند

زندانیان بحرینی اعتصاب غذا می‌کنند
پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 - 20:19

گزارش‌ها از داخل زندان "الجوف الجاف" در بحرين حاكي از آن است كه زندانيان بند 10 كه تعدادشان بيش از 100 نفر است، براي اعتصاب غذاي سراسري در روزهاي آينده آماده مي‌شوند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از " اسلام تايمز"، زندانيان زندان " الجوف الجاف " قصد دارند در اعتراض به شكنجه و نقض حقوقشان از سوي نيروها و برخي از افسران آل خليفه اعتصاب غذا كنند.

پايگاه خبری منامه پست نيز نوشت: برخي از عناصر مزدور به رهبري خليفه النعران، افسر بحريني ، روز سه شنبه گذشته ، به "مشعل الدّيهي" جوان زنداني بحريني حمله ور شدند و به ضرب و جرح وي مبادرت و او را به طور وحشيانه شكنجه كردند.

بر اساس اين گزارش، زندان هاي بحرين صحنه تجاوزات و شكنجه هاي وحشيانه زندانيان توسط نيروهاي رژيم آل خليفه است. نیروهای بحرینی به ويژه فعالان سياسي را كه از زمان شروع تظاهرات فوريه 2011 مخالفت خود را با رژيم حاكم اعلام كرده اند، در زندان ها شكنجه مي کنند.

بيش از 4 هزار فعال سياسي در بحرين در زندان هاي رژيم آل خليفه هستند كه اغلب آنان در معرض شكنجه هاي هدفمند و برنامه ريزي شده قرار دارند.

انقلاب مسالمت آميز مردم بحرين براي سرنگوني رژيم آل خليفه از اواسط فوريه2011 شروع شده و با وجود سياست هاي سركوبگرانه مسوولان آل خليفه همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها