هلاكت معاون سركرده داعش و 16 تروريست ديگر در عراق

هلاكت معاون سركرده داعش و 16 تروريست ديگر در عراق
شنبه 25 مرداد 1393 - 20:39

العالم - در حمله هوايي ارتش عراق به منطقه "القادسيه" از توابع شهر "تلعفر" در استان "نينوا" يكي از معاونان سركرده گروهك تروريستي داعش به نام "ابو انس الجولاني" به همراه 16 تروريست ديگر به هلاكت رسيدند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، مركز اطلاع رساني ملي عراق اعلام كرد: نيروي هوايي عراق براساس اطلاعات دقيق به دست آمده، مخفيگاه تروريست ها در منطقه القادسيه را مورد هدف قرار داد كه بر اثر آن "شواخ محمود الحفيان" مشهور به ابو انس الجولاني از بارزترين معاونان سركرده داعش به همراه 16 تروريست مسلح ديگر، به هلاكت رسيدند.

همچنين يك سركرده ديگر داعش، (امروز) شنبه بر اثر شليك خمپاره به مخفيگاهش در بخش القاره در استان نينوا به هلاكت رسيد. همچنين به دنبال بمباران مواضع تروريست ها در نزديكي سد موصل توسط جنگنده هاي امريكايي، شمار ديگري از تروريست ها كشته و زخمي شدند. علاوه بر اين، جنگنده هاي امريكايي چندين تروريست ديگر، را در جنوب موصل هدف قرار دادند.

از سوي ديگر، نيروهاي ارتش عراق با حمايت جنگنده هاي امريكا عمليات مشتركي را با هدف بازپس گيري سد موصل آغاز كردند. در تحولي ديگر، شماري از عناصر داعش از مناطق مخمور و كوير به سوي منطقه قياره گريختند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها