مخالفین بحرین خواستار افزایش جمعیت شدند

مخالفین بحرین خواستار افزایش جمعیت شدند
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 18:01

العالم - دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین، مردم این کشور را به افزایش جمعیت برای مقابله با اعطای تابعیت سیاسی (پاکسازی نژادی) فرا خواند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی سلمان درصفحه خود در توییتر با عنوان "فاجعه اعطای تابعیت" نوشت: بحرین با همه اهالی و ساکنان خود اعم از شیعه و سنی زیباست و خارجی هایی که به آن ها تابعیت بحرینی داده شده است، چهره زیبای بحرین را تهدید می کنند.

مخالفان در بحرین اعلام کرده اند که رژیم آل خلیفه با هدف تغییر بافت جمعیتی این کشور به حدود 100 هزار خارجی در طول 12 سال تابعیت داده است.

شیخ علی سلمان افزود: " برخی ها با اعطای تابعیت به خارجی ها و دادن امتیازاتی به آنان که به ضرر شیعیان و اهل تسنن در بحرین است، برای خدشه دار کردن وجهه این کشور که مردمی خوب و متمدن دارد ، تلاش می کنند.

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین، از خانواده های اهل تسنن خواست که بحرین را ترک نکنند و یکپارچه در برابر اعطای تابعیت سیاسی به بیگانگان بایستند.

وی خاطرنشان کرد، " برای اینکه بحرینی ها اعم از شیعه و اهل تسنن در کشورشان به اقلیت تبدیل نشوند، از آن ها می خواهم که به خاطر بحرین، جمعیت را افزایش دهند و مسوولیت افزایش تعداد جمعیت را برای مقابله با طرح فاجعه آمیز اعطای تابعیت سیاسی برعهده بگیرند".

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها