سرنشینانی با لباس خواب در خودروهای فاخر

سرنشینانی با لباس خواب در خودروهای فاخر
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 18:03

العالم - پس از انتقاد از ولخرجی های گردشگران عربستانی در کشورهای اروپایی و خودروهای فاخر آنان، برخی از پایگاه های اجتماعی، تصاویر گردشگران عربستان و سایر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در انگلستان و اتریش را نشان دادند که لباسشان متناسب با مکانهایی که از آن بازدید می کنند، نیست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به از پایگاه اینترنتی روزنامه الحیاه، در یک تصویر فردی مسن در منطقه ای برفی با لباس خواب مشاهده می شود.

همچنین مطبوعات غربی تصاویر گردشگران عرب حوزه خلیج فارس را سوار بر خودروهای فاخرشان نشان دادند که دارای پلاک عربستان، کویت و امارات است.

بنابر این گزارش در دو شهر اتریش قبل از آغاز تعطیلات تابستانی از گردشگران عرب خواسته شد در اتاق هتل غذا نخورند و زنانشان از نقاب استفاده نکنند.

آمار دقیقی از تعداد گردشگران سعودی که برای گذراندن تعطیلات تابستان به اتریش و انگلستان سفر می کنند، وجود ندارد.

برخی منتقدان بر ضرورت آگاه سازی گردشگران عربستانی تاکید کرده و می گویند چنین سفرهایی باید وسیله ای برای انتقال چهره ای خوب از تمدن عربستان باشد اما برخی با لباس و رفتار نامناسب خود چهره کشور را مخدوش می نمایند.

به نوشته مطبوعات، ساکنان شهر کن فرانسه که به خاطر برگزاری جشنواره سینمایی بین المللی شهرت دارد، نگران عدم رعایت قوانین رانندگی و پارک خودرو و رانندگی خطرناک توسط صاحبان عربستانی هستند.

پربیننده ترین خبرها