گزارش العالم از جشن پیروزی فلسطینیان در غزه

گزارش العالم از جشن پیروزی فلسطینیان در غزه
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 20:43

غزه (العالم)– جبهه خلق برای آزادی فلسطین با برگزاری راه پیمایی گسترده درخیابان های شهر غزه، پیروزی مقاومت و ملت فلسطین در شکست دادن رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ غزه را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه، شرکت کنندگان دراین مراسم، از حمایت ایران و محور مقاومت در منطقه از ملت فلسطین و مقاومت در مقابله با حملات اخیر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه قدردانی کردند.

شرکت کنندگان دراین راه پیمایی ضمن تاکید بر پایبندی خود به سلاح مقاومت، اعلام کردند که هیچ گروه یا طرفی نخواهد توانست موضوع خلع سلاح مقاومت را در هیچ جایی به بحث و مذاکره
بگذارد.

"جميل مزهر" عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین طی سخنرانی در جمع شرکت کنندگان دراین راه پیمایی گفت: "به شما و به ملت فلسطین اطمینان می دهیم که سلاح مقاومت همچنان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس قرار خواهد داشت وهیچ کسی قادر نخواهد بود که مقاومت را خلع سلاح کند.

وی افزود: "همه تلاش ها برای خلع سلاح کردن مقاومت بی نتیجه و محکوم به شکست خواهد بود".

فلسطینی های شرکت کننده در این مراسم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به همراه پرچم سوریه و حزب الله و نیز عکس های سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله برای اعلام وفاداری به این شخصیت ها به علت ایفای نقش در زمینه حمایت از ملت فلسطین و جنبش های مختلف مقاومت فلسطینی در دست داشتند.

"هشام مجدلاوي" از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم گفت: جمهوری اسلامی ايران نقش مهمی در حمایت از همه گروه های مقاومت فلسطینی ایفا می کند و درصورتیکه سلاح های ایران نبود، مقاومت فلسطین نیز وجود نداشت.

وی همچنین کمک های فنی جمهوری اسلامی ایران به مقاومت فلسطین و تجربه و مهارت در زمینه ساخت موشک هایی را که برد آن به عمق اراضی اشغال شده رسیده، متذکر شد.

فلسطینی های شرکت کننده در این راه پیمایی بر پایبندی ملت فلسطین به راه کار مقاومت و حمایت از آن تا تحقق حقوق مشروع ملت فلسطین و بیرون راندن رژیم اشغالگر از اراضی فلسطینی
تاکید کردند.

جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه که با بمباران های بسیار سنگین همراه بود، موجب شهادت بیش از دوهزار صد فلسطینی و زخمی شدن حدود یازده هزار فلسطینی دیگر شد.

در مقابل مقاومت فلسطین نیز شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی را هدف موشک های خود قرار دادند و طی مدت جنگ غزه ترس و وحشت را در وجود صهیونیست های غاصب حکم فرما کردند.

بنا بر اذعان منابع صهیونیستی، رزمندگان مقاومت در این جنگ موفق شدند که 66 نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند که منابع مقاومت شمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده را 131 نفر اعلام کرده اند، که شمار تلفات وارده به صهیونیست ها برای آنها بسیار دردناک بوده است. 

دو نکته مهم در جنگ غزه که از دست آوردهای مهم مقاومت به شمار می رود رفع محاصره غزه پس از چند سال و همچنین تاکید بر حفظ سلاح مقاومت می باشد.

3-12:3

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها