همبستگی بحرینی‌ها با اعتصاب غذای زندانیان

همبستگی بحرینی‌ها با اعتصاب غذای زندانیان
پنج‌شنبه 13 شهريور 1393 - 11:09

شماری از فعالان سیاسی و حقوقی بحرین، مردم این کشور را به مشارکت در تحصن عمومی برای اعلام همبستگی با زندانیان که دست به اعتصاب غذا زده اند دعوت کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت بحرینی "منامه پست" این حرکت مردمی با عنوان "تحصن به خاطر بحرین" برای مطالبه حقوق انسانی زندانیان و بازگرداندن روح انقلاب مردمی به جامعه بحرین برگزار می شود.
یکی از مسوولان هماهنگی فراخوان گفت: هدف از برگزرای این تحصن علاوه بر ابراز همدردی با زندانیان و خانواده هایشان، بازگرداندن تدریجی روح انقلاب به جامعه بحرین است زیرا در حال حاضر فعالیت های مربوط به انقلاب منحصر به فعالیت های جوانان است که به سرعت توسط رژیم سرکوب شده و آنها را بازداشت می کنند و فعالیت های گروه های سیاسی هم رو به افول گذاشته و به راهپیمایی های دارای مجوز در خیابان البدیع منحصر شده است.
وی خاطرنشان کرد که این تحصن قرار نیست جایگزین سایر فعالیت ها باشد بلکه دعوتی از عموم مردم بحرین است تا با هر گرایشی در آن شرکت کنند.
مهم ترین گام در این تحصن دوری از اجتماعات، رستوران ها، گردشگاه ها و مظاهر رفاه زندگی است و نه از کار یا تحصیل زیرا تحصن در این دو مورد هزینه سنگینی دارد و تکرار این مساله منطقی و عقلانی نیست.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها