تصاویر اختصاصی از عمق غوطه شرقی

شنبه 15 شهريور 1393 - 23:12

العالم - خبرنگار العالم از ادامه پیشروی ارتش سوریه در عمق غوطه شرقی در استان ریف دمشق، بستن مسیر دیر العصافیر- زبدین و تسلط کامل ارتش سوریه بر شهرک "حتیته الجرش" در غوطه شرقی خبر داد.

خبرنگار العالم در گزارشی تصویری دستاوردهای ارتش را در غوطه شرقی به تصویر کشیده و از سلطه کامل ارتش سوریه بر شهرک حتیته الجرش و مزراع اطراف آن و نیز بیرون راندن تروریست ها از این منطقه خبر داد.

این عملیات در حالی صورت گرفته است که تنها چند روز از پاکسازی شهر الملیحه گذشته و نیروهای ارتش برای پیشروی در چند محور بویژه محور باغ ها و مزارع حومه غوطه شرقی آماده شده اند.

خبرنگار العالم با اشاره به موقعیت راهبردی شهرک حتیته الجرش حلقه اتصال تروریست ها در چند منطقه از جمله زبدین، جسرین و عین ترما می باشد، تأکید کرد که ارتش سوریه در عملیات اخیر خود توانسته است این محورهای ارتباطی را قطع و گروه های تروریستی را از هم جدا کند.

حسین مرتضی درخصوص حومه شهرک زبدین که مجموعه ای از باغ ها و مزارع آن را احاطه کرده اند و گروه های تروریستی در آن مستقر هستند، گفت: نیروهای ارتش سوریه در حالی پیشروی به سوی این باغ ها هستند.

ارتش سوریه توانسته است در این عملیات دایره امنیت راهبردی شهرک های حومه دمشق را گسترده تر و زمینه پیشروی به سوی دیگر روستاهای حومه غوطه شرقی را هموار نماید.
9/6- tok

پربیننده ترین خبرها