حمایت خارجی؛ پشت گرمی رژیم یمن برای کشتار معترضان

سه شنبه 18 شهريور 1393 - 17:38

العالم - یکی از رهبران جنبش انصارالله، دلیل کشتار معترضان به دست نظامیان ارتش یمن را حمایت خارجی از دولت عبدربه منصور هادی دانست.

"علی القحوم" یکی از اعضای ارشد جنبش انصارالله روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم با اشاره به حمله نیروهای امنیتی به معترضان غیر مسلح یمنی در صنعا هشدار دارد: چنین جنایتهایی رژیم را به باتلاق تباهی سوق خواهد داد، اما مردم یمن بر خلاف جنایتهای رژیم به جنبش مسالمت آمیز خود ادامه می دهند.

حمله نیروهای امنیتی به معترضان یمنی در پایتخت این کشور، 7 کشته و ده ها مجروح برجا گذاشت.

القحوم اظهار داشت: رژیم ستمکار از گذشته برای جنایتهای فجیع خود مقدمه چینی می کرد و امروز انقلابیون مسالمت آمیز را در برابر دفتر نخست وزیری هدف قرار داد.

وی تاکید کرد: این جنایتکاران باید بدانند که خون مردم یمن ارزشمند بوده و ارزان نیست.رژیم باید به سیاست ستمکارانه خود پایان دهد ومشکلات کشور را مسالمت آمیز حل و فصل کند نه با گلوله جنگی.

القحوم عاملان کشتار امروز مردم یمن را "جنایتکاران و قاتلانی دانست که نمی خواهند مردم یمن زندگی شرافتمدانه ای داشته باشند" وافزود: مردم یمن به دنبال تحقق گزینه های مسالمت آمیز خود خواهند بود و با همه راههای ممکن آنها را تحت فشار خواهند گذاشت تا به صدای میلیونها نفر پاسخ دهند.

وی رژیم را به بی توجهی به درخواست میلیون ها نفر از مردم یمن متهم کرد وگفت: رژیم با کشتار و سرکوب معترضان همان سیاست قبلی را در پیش گرفته است.

القحوم افزود: مردم یمن بر خواسته های خود اصرار دارند و با آرامش علیه این رژیم ستمکار و جنایتکار اقدام خواهند کرد.

 09-13:40

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها