عجیب‌ترین روش‌های همبستگی با غزه + عکس

عجیب‌ترین روش‌های همبستگی با غزه + عکس
چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 14:02

حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار زنان و کودکان، با واکنشهای بسیار گسترده و بیسابقه‌ای در مناطق مختلف دنیا همراه شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم در کنار تظاهرات و تحصن‌های اعتراض آمیز بیسابقه مردم مناطق مختلف دنیا؛ برخی نیز روشهای متفاوتی را برای اعلام همبستگی با مردم غزه به کار بردند.

 

ریختن خون مصنوعی در فرودگاه در بلژیک
گروهی از فعالان زن بلژیکی، در اقدامی نمادین در فرودگاه "لیگ" برای اعلام همبستگی با مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، چندین گالن خون مصنوعی روی زمین ریختند. آنان همچنین روی لباسهای خود این عبارت را نوشته بودند: "چند تن سلاح استفاده شد، و چند لیتر خون ریخته شد".
این فعالان پس از این اقدام بازداشت شدند.
این فعالان تأکید کردند که دلیل انتخاب این فرودگاه این است که از آن برای نقل و انتقال سلاح به اراضی اشغالی استفاده می شود.
با این حال سخنگوی فرودگاه اظهار داشت که هیچگونه سلاحی از این فرودگاه به اراضی اشغالی ارسال نشده است.

 

 

پلاک حماس
یکی از ساکنان بروکلین در نیویورک آمریکا پلاک نامتعارف و عجیبی را برای خودروی خود انتخاب کرده است. روی پلاک این خودرو نوشته شده است “HAMMAS”. صاحب این خودرو هدف از این کار را اعلام همبستگی با مردم غزه اعلام کرده است. وی با این حال برای جلوگیری از احتمال متهم شدن به حمایت از گروه حماس، حرف M را دوبار تکرار کرده است.

 


گذرنامه برای ازدواج
"عمر زغلول" و ایمان ابوعره" با انتشار یک کارت دعوت مراسم عروسی شبیه به گذرنامه، حمایت خود را از غزه اعلام کردند. روی این گذرنامه این واژه ها نوشته شده بود: "غزه در قلب جا دارد" ، "فرودگاه بین المللی فلسطین" و "بندر فلسطینی حیفا".
این زوج فلسطینی از اهالی ساکنان شهر نابلس در کرانه باختری هستند.

 

ورود صهیونیستها ممنوع؛ ورود سگها آزاد
صاحب یک قهوه خانه در بلژیک هم برای اعلام همبستگی با مردم غزه تابلویی را در ورودی مغازه اش گذاشته که روی آن به زبان فرانسه نوشته شده است: "ورود صهیونیستها تحت هر شرایطی ممنوع است .. ورود سگها آزاد است". این اقدام با شکایت حامیان صهیونیستها از صاحب قهوه خانه همراه شد.

 


نوشتن روی پول
در اردن هم مردم برای اعلام همبستگی با مردم غزه، جملاتی را روی اسکناسهای کشورشان نوشتند. این اقدام با فراخوانی تحت عنوان درخواست برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از اردن آغاز شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها