جبهه النصره، زیر چتر حمایت مستقیم صهیونیست‌ها

جبهه النصره، زیر چتر حمایت مستقیم صهیونیست‌ها
چهارشنبه 19 شهريور 1393 - 19:55

شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از عناصر جبهه النصره، آنها را در داخل اراضی اشغالی، در حال جنگ با نیروهای ارتش سوریه نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رابی هامرشلاگ" خبرنگار شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی، در گزارشی از محل درگیری نیروهای ارتش سوریه با عناصر گروه تروریستی جبهه النصره گفت: "عناصر جبهه النصره عملا در اراضی اسرائیل حضور دارند. همان طور که می بینید، پشت آن ها به نیروهای اسرائیلی است و به سمت نیروهای ارتش سوریه تیراندازی می کنند. این درگیری ها در برابر چشمان نیروهای اسرائیلی و نزدیک آن ها صورت می گیرد."

وی افزود:" آن ها از اراضی اسرائیل (اراضی اشغالی) به عنوان پناهگاه استفاده می کنند، چرا که می دانند، نیروهای ارتش سوریه از مرز نمی گذرند؛ این درگیری در چند صد متری گذرگاه القنیطره جریان دارد."

"وفیق ابراهیم" پژوهشگر سیاسی در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه العالم درباره علت پشتیبانی رژیم صهیونیستی از تروریست های جبهه النصره گفت: رژیم صهیونیستی با گروه های تروریستی که در سوریه فعال هستند، منافع مشترک دارد؛ در درجه اول، این رژیم نمی خواهد که در سوریه دولتی قدرتمند بر سر کار باشد، بلکه ترجیح می دهد دولت هایی ضعیف و کوچک در همسایگی خود داشته باشد. به همین سبب زمینه پیروزی گروه های تروریست را فراهم می کند و به گواهی رسانه های غربی، از دو سال پیش تاکنون 1500 تن از تروریست های مجروح در بیمارستان های رژیم صهیونیستی درمان شده اند.

وی افزود: مساله دیگر این است که رژیم صهیونیستی می داند گروه های تکفیری، گروه هایی واپسگرا هستند و نمی توانند حکومتی پیشرو و متمدن بسازند، به همین سبب ترجیح می دهد کشوری متشکل از این گروه ها، بین سوریۀ واقعی و اراضی اشغالی فاصله بیندازد.

ابراهیم با اشاره به همراهی رژیم صهیونیستی با گروه های تکفیری، اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو را یادآور شد که گفته بود "جنگ غزه، دوستانی در قلب کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای اسرائیل به وجود آورده است."

ابراهیم تأکید کرد: همان طور که می دانیم هیچ یک از کشورهای عربی، ضد این اظهارات نتانیاهو موضع گیری نکردند، بنابراین رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی از تروریست ها در واقع به دنبال ضربه زدن به تنها دشمن عرب خود در منطقه عربی، یعنی سوریه است.

پربیننده ترین خبرها