هلاکت ۱۷ داعشی در استان بابل عراق

هلاکت ۱۷ داعشی در استان بابل عراق
چهارشنبه 26 شهريور 1393 - 17:41

رئیس کمیته امنیتی شمال استان بابل گفت: در درگیری نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی با عناصر گروهک تروریستی داعش در منطقه "الفاضلیه" از توابع شهر "جرف الصخر" ۱۷ تروریست داعش کشته و ۷ عنصر دیگر این گروه زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری شبکه العالم، "ثامر ذبیان" تصریح کرد که نیروهای ارتش دو خودروی عناصر داعش را نیز منهدم کردند. رئیس کمیته امنیتی شمال بابل در ادامه گفت که نیروهای ارتش و نیروهای مردمی در حال پیشروی به سمت منطقه "العبد ویس" در شمال منطقه الفاضلیه هستند.

سایت عراقی "السومریه نیوز" با اشاره به مطلب فوق، نوشت: "صادق مدلول"، استاندار بابل نیز امروز چهارشنبه از کشته شدن پنج عضو گروهک تروریستی داعش در منطقه الفاضلیه در شمال این استان خبر داده و اظهار داشته بود که نیروهای ارتش توانسته اند کلیه مسیرهای امدادرسانی به این گروهک تروریستی را قطع نمایند.

یادآور می شود "ثامر ذبیان" رییس کمیته امنیتی شمال بابل روز سه شنبه اعلام کرده بود: نیروهای مشترک ارتش و پلیس با پشتیبانی نیروهای مردمی عملیات گسترده امنیتی را در مناطق ناحیه "جرف الصخر" (35 کیلومتری شمال بابل)علیه تروریست های داعش آغاز کرده اند و مناطق یادشده اکنون شاهد درگیری های خشونت بار میان نیروهای عراقی با عناصر تروریستی است، همچنین نیروی هوایی با کمک هواپیماهای ارتش مراکز و پایگاه های تروریست ها را هدف قرار دادند.

استان بابل به مرکزیت شهر حله (100 کیلومتری جنوب بغداد) از استان های مرکزی عراق است که مناطق شمالی آن شاهد بیشترین فعالیت تروریست ها بوده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها