ده ها کشته و مجروح در انفجارهای مرگبار عراق

ده ها کشته و مجروح در انفجارهای مرگبار عراق
جمعه 28 شهريور 1393 - 18:38

حملات روز جمعه گروه های تروریستی به دو منطقه در عراق به کشته و زخمی شدن ده ها نفر منفجر شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، پلیس استان کرکوک اعلام کرد که آمار نهایی انفجار خودروری بمب گذاری شده در شمال این استان به 13 کشته و 20 زخمی رسید.

بنابر این گزارش قبل از ظهر امروز، در منطقه امام قاسم در نزدیکی مجتمع بازارهای شمال کرکوک 33 نفر کشته و یا زخمی شدند و 5 خودرو و 10 محل تجاری در آتش سوخت.
شبکه عراقی سومریه نیوز با اعلام این خبر افزود: بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده دیگر در منطقه الکراده در مرکز بغداد صبح امروز 9 نفر کشته و 50 نفر زخمی شدند.
از سوی دیگر سرتیپ "سعد معن" سخنگوی عملیات بغداد امروز در بیانیه ای که از تلویزیون رسمی عراق منتشر شد، اعلام کرد که حملات تروریستی شب گذشته در منطقه کاظمین در شمال بغداد 24 کشته و 90 مجروح برجای گذاشت.
"حیدر الزاملی" وزیر دادگستری عراق نیز گفت: بعد از حمله دیشب تروریست ها به زندان العداله در کاظمین، همه نیروهای امنیتی زندان های حساس در آماده باش به سر می برند و تمامی زندان ها نیز تحت کنترل قرار دارند.
فرمانده عملیات بغداد روز پنج شنبه اعلام کرد نیروهای امنیتی، عملیات حمله تروریستی به زندان العداله در شهر کاظمیه در شمال بغداد را خنثی کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها