عیادت مخالف سوریه از تروریستهای مجروح در اراضی اشغالی

عیادت مخالف سوریه از تروریستهای مجروح در اراضی اشغالی
جمعه 28 شهريور 1393 - 21:11

"کمال اللبوانی" از مخالفان سوریه، در سفر به تل آویو با مجروحان تروریست که در بیمارستان های رژیم صهیونیستی درمان می شوند، دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "معاریو" که اللبوانی را " یکی از سران مخالف سوری ساکن ترکیه معرفی کرد، نوشت: "اللبوانی به بیمارستان زئیف در صفد رفت و از زخمی های سوری که در بیمارستان های اسرائیلی درمان می شوند، عیادت کرد".

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، اللبوانی همچنین با مسئولان رده بالای این رژیم دیدار خواهد کرد.

به این ترتیب، اللبوانی که در این سفر، با "موتی کاهانا" بازرگان صهیونیست – آمریکایی همراه است، پرده از ماهیت ِ مثلث گروه های تروریستی و حامیان آمریکایی و صهیونیست آن ها برداشت.

اللبوانی در گفت وگو با روزنامه معاریو گفت: "من به قدس و تل آویو سفر کردم و از وضع جامعه اسرائیلی آگاه شدم و قول دادم که با انتشار مقاله هایی، برداشت خود را از این سفر، منتشر کنم."

وی افزود: "ما همسایه ایم و می توانیم دوست باشیم."

خبرگزاری رسمی سوریه در واکنش به سفر اللبوانی به اراضی اشغالی نوشت: از آن جا که رژیم صهیونیستی، دشمن شماره یک همه سوری های شرافتمند و دشمن همه اعراب است، کارشناسان حقوقی بر این باورند که اللبوانی خیانت به وطن را برگزیده و تصمیم گرفته است خود کاملا تحت تصرف رژیم صهیونیستی درآوَرَد و به مزدوری برای این رژیم تبدیل شود.

بر اساس قانون اساسی سوریه، با توجه به این که رژیم صهیونیستی اراضی سوریه را اشغال کرده است؛ هرگونه تماس و ارتباط با این رژیم، خیانت به شمار می آید و مجازات خائن، اعدام است.

اللبوانی، که برای سفری 10 روزه به اراضی اشغالی سفر کرده است، در کنفرانسی تحت عنوان مبارزه با تروریسم در هرتزلیا شرکت کرد، و دخالت نظامی آمریکا در سوریه برای نجات همتایانش که آمریکا آن ها را "معارضان میانه رو" می خواند، خواستار شد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها