سخنان رهبر انصارالله در مراسم پیروزی انقلاب یمن

سخنان رهبر انصارالله در مراسم پیروزی انقلاب یمن
سه شنبه 1 مهر 1393 - 18:58

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن، عصر امروز (سه شنبه) در مراسم پیروزی انقلاب ملت یمن سخنرانی کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم در این سخنرانی که از طریق ویدیو کنفرانس برای اجتماع مردم یمن در میدان التحریر صنعا و همچنین به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی العلم پخش شد، الحوثی گفت: بعضی نیروهای عربی، منطقه ای و بین المللی علیه اراده ملت یمن موضع گیری کرده بودند، اما ملت یمن پیروز شد، زیرا برای رسیدن به خواسته های مشروع انقلاب کرده بود.

رهبر انصارالله یمن ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند متعال به خاطر یاری مردم یمن به رغم مخالفت برخی کشورها با خواسته های به حق  آنان، این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت.

وی افزود: این انقلاب پایه های عدالت را تقویت کرد ، مرحله ای جدید از تسامح و همیاری برای ساخت یمن آزاد، امن و شکوفا را بنا نهاد و اصالت مردم بزرگ یمن و عزم شکست ناپذیرش را نمایان کرد. حرکت مردم یمن با آگاهی و مبتنی بر تلاش و ایستادگی آنان بود بدون این که پولی از این سو و آن سو برای انقلابیون برسد.

رهبری انصارالله خاطرنشان کرد که ارتش و نیروهای امنیتی در این انقلاب نقش مهمی داشتند؛ ارتش وطن پرستی و حمایتش از مردم را ثابت کرد و نپذیرفت که ابزار دست جنایتکاران باشد.

به گفته وی ارتش بزرگ یمن مسؤولیت واقعی خود را درک کرد، سهم بسزایی در زمینه پیروزی انقلاب ایفا نمود و نخواست سپر فاسدان و ظالمان باشد.

الحوثی گفت: نقش برجسته کمیته های مردمی در زمینه برداشتن موانع از مسیر انقلاب را نباید هرگز فراموش کنیم.

وی تصریح کرد، این پیروزی دستاورد تمام مردم برای تحقق خواسته هایشان است به همین دلیل توافقنامه امضا شده به شکلی طراحی شد که بر آورنده خواسته های مردم یمن و اصلاح اقتصاد ملی است.

الحوثی در بخشی از این سخنرانی گفت: انقلاب، موانع را از سر راه ایجاد یک نظام عادل برداشت و اکنون مردم یمن در ابتدای راهی درست برای تحقق حکومتی عاری از فاسدان قرار دارند ولی چالش ها همچنان وجود دارد.

وی همچنین پیشنهاد کرد که به مناسبت پیروزی انقلاب مردمی یمن، مقر سپاه اول زرهی به پارک تبدیل گردد و " پارک 21سپتامبر" نامگذاری شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها