وفاق: مبارزه تا دستیابی به حقوق ملت بحرین ادامه دارد

وفاق: مبارزه تا دستیابی به حقوق ملت بحرین ادامه دارد
دوشنبه 7 مهر 1393 - 14:30

دبیر کل جمعیت وفاق بحرین بار دیگر بر اصرار مخالفان بر مبارزه مسالمت آمیز تا دست یافتن بر حقوق قانونی ملت تاکید کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" گفت: تصمیمات سیاسی و تقسیم ثروت ملی، فقط در اختیار خاندان حاکم است، و میزان مشارکت مردمی در این تصمیمات صفر است.
وی افزود: راهپیمایی جمعه گذشته، بیانگر طوفان خشم مردم است و طبیعتا مردم بحرین، بیشتر از سایر کشورهای منطقه خواهان ایجاد تغییرات هستند.
شیخ علی سلمان خاطرنشان کرد، با مقایسه اولین انقلابهای منطقه که از روز اول در تونس به وقوع پیوست تا به امروز، به این نتیجه می رسیم که مردم بحرین تنها مردمی هستند که به طور گسترده به فعالیت های خود برای محقق کردن خواسته هایشان و دست یافتن بر حقوق خویش به روش های مسالمت آمیز ادامه داده و همچنان بر محقق کردن مطالبات شان اصرار دارند.
شیخ علی سلمان اظهار داشت: راهپیمایی جمعه گذشته به معنای واقعی کلمه توفان بود، و فقط چهار روز پیش بسیار عادی از مردم برای حضور در آن دعوت شد که حضور گسترده و شگفت انگیز مردم، دلیل بر هوشیاری آنان است اما رژیم با سوء استفاده از روسای قبایل و طوایف و به خدمت گرفتن آنان، در صدد مقابله با جنبش های اعتراضی مردمی است.

دبیر کل جمعیت وفاق افزود: راهپیمایی جمعه آتی نیز نمایش یکی از صحنه های حضور پرشور مردم خواهد بود، زیرا مردم با حضور در صحنه مخالفت خود را با دیکتاتوری و یکه تازی های رژیم حاکم در تصمیمات سیاسی و اقتصادی نشان می دهند.

شیخ علی سلمان اظهار داشت: شرکت در تظاهرات به معنی مشارکت در همه پرسی عمومی و نشانه مخالفت با اقدامات حکومت آل خلیفه اعم از تیراندازی به سوی مردم، بازجویی های خشن، بازداشت های غیر قانونی و مطالبه عدالت، آزادی و برقراری دموکراسی است.
وی تصریح کرد: این راهپیمایی هم چنین شاهدی بر ناکامی های پی درپی رژیم در برابر مردم و شکست اقدامات سرکوبگرانه و بی اثر بودن گزینه های امنیتی است که برای خاموش کردن صدای مردم اتخاذ می شود.
شیخ علی سلمان گفت: این راهپیمایی دلیلی بر پویا بودن مردم و تجدید قوایشان است و اینکه آنها می توانند به طوری جدی معادلات را بسیار گسترده و جدی تغییر دهند.
شیخ علی سلمان تأکید کرد: ما نمی گوییم مردم دارای قدرت نظامی هستند که با آن تغییراتی ایجاد کنند اما اشاره به داخل بحرین و منطقه است و اینکه اینها مردم بحرین هستند که دارای اراده ای قوی هستند بنابراین ادعاهایی که پیش از این مطرح شد و خواهد شد مبنی بر مشارکت مردم در انتخابات ،همه سخنانی بی ارزش است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها