گزارش العالم از نبرد ارتش لبنان با تروریست‌ها در بریتال

يکشنبه 13 مهر 1393 - 22:30

خبرنگار شبکه خبری العالم در پایتخت لبنان اعلام کرد: ارتش تحرکات داعش و جبهه النصره را زیر نظر داشت و با همکاری ارتش سوریه و مقاومت اسلامی توانست مانع نفوذ تروریست ها به منطقه بریتال در شرق لبنان شود.

محمد غریب امروز یکشنبه از لبنان گزارش داد، جبهه النصره و داعش می خواستند پیش از فرارسیدن زمستان برای رساندن کمک ها به اعضای خود، مسیری به سوی منطقه بریتال باز کنند، زیرا ارتش لبنان در منطقه عرسال مسیرهای تردد داعش و جبهه النصره را مسدود کرده است.

به گفته خبرنگار العالم، داعش و جبهه النصره نگران فرارسیدن زمستان هستند زیرا با فرارسیدن زمستان و بارش برف نمی توانند کمک های لازم را به دست اعضای خود در منطقه بریتال برسانند، لذا تلاش می کنند که به هر نحو ممکن مسیری به سوی این منطقه بازکنند.

بنا بر این گزارش، ارتش لبنان با کمک حزب الله و ارتش سوریه توانست در مرزهای مشترک اعضای داعش و جبهه النصره را محاصره و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کند و گفته می شود که تعدادی از تروریست ها به اسارت مقاومت اسلامی درآمده اند.

منبعی در حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که بیش از هزار عضو داعش و جبهه النصره به مواضع ارتش و حزب الله در منطقه بریتال حمله کردند که باعث آغاز درگیری های سنگین و کشته شدن 16 تروریست و زخمی شدن ده ها تروریست دیگر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها