محاصره کامل تروریستها در یکی از مناطق غوطه + فیلم

دوشنبه 14 مهر 1393 - 14:32

همزمان با تشدید درگیری ها در حومه شمالی لاذقیه، ارتش سوریه حلقه محاصره تروریست ها در غوطه را تنگ تر کرد.

خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه گزارش داد؛ ارتش سوریه با آتش توپخانه سنگین روستا و تپه "دورین" را که مشرف بر شهرک "سلمی" است و پایگاه اصلی تروریست ها در حومه شمالی لاذقیه به شمار می آید، هدف قرار داد. در این عملیات تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

"ابوبدیع" از فرماندهان گروه موسوم به "ارتش آزاد" از جمله تروریستهایی بود که در این عملیات به هلاکت رسید.

"ترکی حسن" کارشناس مسایل نظامی به العالم گفت: کسانی که هدایت میدان نبرد را به عهده دارند از  فرماندهان عملیاتی هستند و وقتی می بینند امکان پیشروی یا حمله به یک موضع وجود دارد وارد عمل می شوند.

در غوطه شرقی نیز ارتش سوریه ضمن حمله به تروریست ها در دره "عین ترما" و "الدخانیه" درگیری های شدیدی با آنها در "جوبر" در نزدیکی حومه دمشق داشت و مانع حمله تروریست ها به یک نقطه نظامی در حرستا در "ریف دمشق" شد.

علاوه بر این جنگنده های سوریه مواضع گروه تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" را در اربین در حمه شرقی دمشق چندین نوبت هدف قرار دادند.

در القلمون در کمین ارتش در جرود عسال الورد نیز یکی از فرماندهان ارشد "ارتش آزاد" به نام "ابوعبیده السحل" و افراد زیر مجموعه اش به طور کامل به هلاکت رسیدند. درریف دمشق نیز در حملات ارتش سوریه یکی از فرماندهان میدانی ارتش آزاد به هلاکت رسید.

در پی درگیری های نظامی در حومه لاذقیه و غوطه، ارتش سوریه به حمله به مواضع داعش در دیرالزور و حومه آن ادامه می دهد. این حملات خسارات فراوانی به داعش وارد کرده است.

از سوی دیگر، درگیری های سنگین میان نیروهای کمیته دفاع از مردم کرد و داعش نیز در اطراف عین عرب ( کوبانی ) در حمه شمال حلب ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها