خوش‌تیپِ داعش در انبار کشته شد + تصاویر

خوش‌تیپِ داعش در انبار کشته شد + تصاویر
دوشنبه 14 مهر 1393 - 19:52

"شاکر وهیب" از سرکردگان بارز داعش، به همراه شماری از معاونانش، در نزدیکی منطقه کبیسه در استان الانبار به هلاکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رشید فیلح" فرمانده عملیات الانبار، به پایگاه خبری شبکه السومریه، اعلام کرد: ارتش عراق، محل استقرار شاکر وهیب از رهبران بارز گروهک داعش و 10 تن دیگر از سران این سازمان تروریستی را در موقعیتی در منطقه کبیسه شناسایی کرد.

وی افزود: ارتش عراق، پس از شناسایی موقعیت تروریست ها، مشخصات آن ها را به نیروی هوایی ائتلاف بین المللی عملیات ضد داعش مخابره کرد و آن ها در سه حمله دقیق به موقعیت ِ مزبور، همه تروریست های موجود در آن را به هلاکت رساندند.

رشید فلیح در ادامه تاکید کرد که در این عملیات "صالح دحام، ابومسلم، عبدالرحمان عارف، صباح وهیب، رائد فاضل، عقیل نوری و عمر فاضل نیز به هلاکت رساندند که همه این افراد از رهبران بارز داعش هستند.
فرماندهی پلیس استان الانبار، دیروز یک شنبه، از احتمال کشته شدن 9 تن از رهبران داعش خبر داده بود و این خبر امروز تایید شد.

نکته قابل توجه در باره وهیب آن است که باوجود انتشار فیلمها و تصاویر متعدد که حاکی از قساوت و وحشی گری این تروریست داعشی است، روزنامه انگلیسی دیلی میل چند ماه پیش او را عضو "خوش چهره" و جذاب داعش لقب داده بود که برخلاف دیگر فرماندهان، جرأت کرده تصاویر خود را با صورت بی نقاب منتشر کند.

دیلی میل در گزارشی پیرامون این تروریست داعشی نوشته بود: چهرۀ جذاب (!) او موجب گرایش زنان مناطق مختلف خاورمیانه به داعش بوده است!

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها