وفاق:انتخابات بحرین مردود و شکست خورده است

وفاق:انتخابات بحرین مردود و شکست خورده است
دوشنبه 21 مهر 1393 - 13:42

دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین با مردود شمردن انتخابات آینده این کشور، این انتخابات را تنها انتخابات دولت خواند که هیچ ربطی به مردم بحرین ندارد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی سلمان اظهار داشت: مخالفان همه تلاش خود را به منظور دستیابی به گام نخست برای تشکیل یک دولت دموکراتیک جدید به کار گرفتند، اما رژیم آل خلیفه همه تلاش ها و مطالبات مردم بحرین را نادیده گرفت و همه راه هایی را که مخالفان با تلاش و مجاهدت گشودند، با بن بست مواجه کرد.
وی گفت: رژیم آل خلیفه اصرار دارد در تصمیم های سیاسی و اقتصادی سیاست یک جانبه گرایی در پیش بگیرد و به مصادره ثروت ملی و اراده مردم بحرین مبادرت کند.
دبیرکل جمعیت وفاق بحرین تصریح کرد که جمعیت‌های سیاسی مخالف تصمیم گرفته‌اند که موضع یکسانی داشته باشند و انتخابات آینده را نیز تحریم کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: این خواسته برگرفته از اراده مردم انقلابی ما در میدان اللولوء (نماد آغاز انقلاب مردمی بحرین) است که تا به امروز و تحقق حقوق مشروعشان همچنان ادامه دارد.
شیخ علی سلمان انتخابات 22 نوامبر در این کشور را تثبیت مشکلاتی دانست که مردم در 14 فوریه 2011 علیه آن به پاخاسته اند.
این روحانی برجسته بحرینی درباره نتایج انتخابات گفت: لازم نیست منتظر نتایج انتخابات در 22 نوامبر باشیم زیرا این انتخابات، مربوط به رژیم بحرین است و مورد تایید مردم با اکثریت سیاسی نبوده و از نظر مردم و نیروهای سیاسی مخالف مردود و انتخاباتی شکست خورده است.
انتخابات پارلمانی بحرین قرار است اول آذرماه (22 نوامبر) برگزار شود و احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف این کشور تأکید می‌کنند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون و شیوه برگزاری آن تغییرات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می‌شوند، نماینده واقعی مردم باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها