حمایت شورای مرکزی وفاق از تحریم انتخابات بحرین

حمایت شورای مرکزی وفاق از تحریم انتخابات بحرین
دوشنبه 21 مهر 1393 - 15:07

شورای مرکزی جمعیت وفاق بحرین با صدور بیانیه ای از تصمیم دبیرخانه این جمعیت در خصوص تحریم انتخابات پارلمانی و شورای شهر، حمایت کرد و آن را یک موضع ملی پیشرو در برابر طرح های ناعادلانه توصیف کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت جمعیت وفاق؛ شورای مرکزی این جمعیت موضوع تحریم انتخابات را کاملا با اراده مردمی همراه دانسته و آن را عامل دفاع از کشور در برابر طرحهای بدعت آمیزی دانست که برای مشروعیت بخشیدن به وضعیت سیاسی و اقتصادی بحران زده کشور اتخاذ می شود.
این بیانیه افزود: تصمیم ملی و جامعی که همه گروه ها و جریانات سیاسی و ملی و اکثریت مردم بحرین در آن اجماع دارند یک تصمیم تاریخی است که به حال و آینده این ملت مربوط می شود.
بیانیه شورای مرکزی وفاق تاکید می کند که تصمیم تحریم انتخابات بر اساس بررسی های حقوقی و سیاسی اتخاذ شده و نشان می دهد که ملت بحرین از این اشتباه تاریخی چه ضرر هنگفتی را متحمل خواهد شد و به دوران سیاه استبداد باز خواهد گشت.
شورای مرکزی وفاق بیانیه خود را با تاکید بر این نکته به پایان رساند که خواسته های ملت بحرین مشخص و بسیار آسان و بدیهی است و هیچ فرد عاقل و با انصاف و وطن دوستی نمی تواند آن را نادیده بگیرد و در صورت تحقق این خواسته ها فضای سیاسی کشور پاک و باثبات و دور از ظلم و فساد و بحران خواهد شد.

انتخابات پارلمانی و شورای شهر بحرین قرار است اول آذرماه (22 نوامبر) برگزار شود و احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف این کشور تأکید می‌کنند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون و شیوه برگزاری آن اصلاحات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می‌شوند، نماینده واقعی مردم باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها