كشف و انهدام شبكه اي تروريستي در بغداد

كشف و انهدام شبكه اي تروريستي در بغداد
چهارشنبه 23 مهر 1393 - 14:46

نيروهاي امنيتي عراق يكي از شبكه هاي خطرناك وابسته به گروه تروريستي داعش را در بغداد شناسايي و منهدم كردند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، كميته امنيتي شوراي استانداري ديالی، از بازداشت اعضای يكي از خطرناك ترين شبكه هاي گروه تروريستي داعش در بغداد خبر داد و اعلام كرد اين شبكه مسؤول سلسه انفجارهاي اخير در پايتخت و منطقه کاظمین است.

صادق الحسيني عضو كميته امنيتي شوراي استانداري دياله به شبکه عراقی سومريه نيوز گفت: تيم امنيتي شوراي امنيتي استانداري ديالی عصر ديروز در عملياتي غافلگيركننده در منطقه "الاعظيمه" بغداد شبكه اي تروريستي را كشف و 15 تن از اعضاي آن را دستگیر کرد.

وي گفت: اين شبكه تروريستي از خطرناك ترين شبكه هاي گروه تروريستي داعش بود و از مخفيگاه آنها كمربندهاي انفجاري و نقشه هايي براي ايجاد بي ثباتي در بغداد كشف شده است.

الحسيني تاكيد كرد: بيشتر اعضاي اين شبكه تروريستي از اهالي استان ديالی هستند. اين شبكه تروريستي مسؤول بسياري از انفجارها در کاظمین است كه در يكي از اين انفجارها دیروز احمد الخفاجي از نمايندگان پارلمان عراق به همراه 24 تن دیگر کشته شدند.

وي تاكيد كرد: همه دستگیر شدگان در مراكز امنيتي هستند و بازجويي از آنها ادامه دارد. بررسي هاي اوليه از اسناد و مدارك موجود به دست آمده از مخفيگاه اين گروه تروريستي به وضوح نشان مي دهد كه اين گروه با داشتن طرح هاي خطرناك درصدد ناامن كردن بغداد و اجرای حملات انتحاري بودند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها