حزب الله: تروریست ها نمی توانند چهره اسلام را مخدوش کنند

حزب الله: تروریست ها نمی توانند چهره اسلام را مخدوش کنند
جمعه 25 مهر 1393 - 22:12

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اقدامات تروریستهای داعش و النصره گفت: اینها بویی از اسلام نبرده اند و نمی توانند چهره اسلام را مخدوش کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "نعیم قاسم" روز جمعه در سخنانی در بیروت گفت: من به هیچ وجه از هیاهویی که تحت عنوان داعش یا النصره و یا کسانی که به این دو گروه ملحق می شوند، باکی ندارم؛ به این دلیل که این گروه ها به هیچ وجه نماینده اسلام نیستند و نمی توانند خدشه ای به اسلام وارد کنند.

وی تأکید کرد: این افراد رسوا شده اند و مشخص شده است که آنان هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارند.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر دشواری و پیچیده بودنِ اوضاع منطقه، اظهار داشت: تا سال ها هیچ راه حلی وجود نخواهد داشت و شرایط، به همین صورت ادامه خواهد یافت و هرگونه راه حلی، به همان نقطه ای منتهی خواهد شد که در حال حاضر کشور و منطقه در آن به سر می برد.

وی با این حال تاکید کرد: وضعیت مقاومت در مرزهای شرقی و جنوبی لبنان بسیار با ثبات است، و هیچ گروه تروریستی آن را متزلزل نخواهد کرد و ما نیز به امید خدا این مسیر را ادامه خواهیم داد و در مواضع خود استوار هستیم.

ایشان درباره وضعیت داخلی لبنان نیز گفت: باید با یکدیگر به تفاهم برسیم و برای رسیدن به راه حل های مشترک اختلافات را کنار بگذاریم، اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل سرسپردگی بعضی طرف های داخلی به بیگانگان، امکان گفت و گو وجود ندارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها