بدترین فرودگاه خاورمیانه را بشناسید

بدترین فرودگاه خاورمیانه را بشناسید
شنبه 26 مهر 1393 - 11:49

بر اساس نظرسنجی یک سایت تخصصی در زمینه خدمات فرودگاه های جهان، فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده دومین فرودگاه بی کیفیت دنیا بعد از فرودگاه اسلام آباد پاکستان است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرودگاه ملک عبدالعزیز جده در خاورمیانه عنوان بدترین فرودگاه را به خود اختصاص داده و بعد از آن به ترتیب فرودگاه بین المللی صنعا، فرودگاه دمشق، فرودگاه ملک فهد در دمام عربستان و فرودگاه ملک خالد در ریاض در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

در راس این فهرست نیز فرودگاه اسلام آباد به چشم می خورد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط سایت " راهنمای استراحت در فرودگاه های جهان" درباره بدترین فرودگاههای دنیا، فرودگاه ملک عبدالعزیز جده به دلیل ازدحام، نبود صندلی کافی برای نشستن و استراحت، گرمای هوا، نبود امکانات رفاهی، نداشتن تنوع غذایی و فراهم نبودن فعالیت های تفریحی برای مسافران در صورت تاخیر پرواز، نداشتن اینترنت بیسیم، غیر بهداشتی بودن فضای پایانه های مسافری، دستشویی های کثیف و سالن های غذاخوری نامرتب و خدمت رسانی ضعیف کارگران به مسافران باعث شده این فرودگاه بدترین فرودگاه خاورمیانه شناخته شود.

این سایت همچنین نظر برخی مسافران را درباره مشکلاتی که در فرودگاه با آن روبرو هستند، منعکس کرده که از جمله آن ازدحام زیاد، نبود راهنما و برخوردار نبودن مسئولان گذرنامه از سطح دانش و تجربه کافی و برخورد نا مطلوب کارمندان فرودگاه با مسافران است.

سایت مذکور پیش بینی کرد در صورت افتتاح فرودگاه جدیدی که قرار است ساخت آن از سال آینده شروع شود، خدمات این فرودگاه بهبود پیدا کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها