کرونا همچنان در عربستان قربانی می‌گیرد

کرونا همچنان در عربستان قربانی می‌گیرد
دوشنبه 5 آبان 1393 - 20:28

العالم - وزارت بهداشت عربستان با صدور بیانیه‌ای، اجرای تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، به ویژه خودداری از تماس با شترها و اختلاط با افراد مبتلا را خواستار شد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در مراکز بهداشتی طائف انجام شده و از تمام بیماران بستری در بخش کلیه بیمارستان "ملک عبدالعزیز" که نیازمند شست و شوی کلیه هستند، آزمایش سلامتی به عمل آمده است.   

پایگاه اینترنتی روزنامه "الحیات" عربستان با انتشار این بیانیه و با اشاره به اینکه شماری دیگری در عربستان به این ویروس مبتلا شده اند که آخرین آن در استان طائف بود، می افزاید: تمام مبتلایان به کرونا به بیمارستان ملک فیصل طائف منتقل می شوند.    

وزارت بهداشت عربستان تصریح کرده که تعدیل های مناسب در بخش افراد مشکوک به ابتلا به این ویروس در بیمارستان انجام شده تا از مبتلایان واقعی جدا شوند.

بیانیه می افزاید: شش مورد جدید ثبت شده از ابتلا به این بیماری از بیمارانی بودند که در بیمارستان ملک عبدالعزیز دیالیز انجام می دادند، یک مورد نیز به خاطر نزدیک شدن به شتر و دو مورد بهیاران شاغل در بیمارستان ملک فیصل طائف بوده اند.   

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها