تقدیر حزب الله از عملیات دلیرانه شهروند فلسطینی

تقدیر حزب الله از عملیات دلیرانه شهروند فلسطینی
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 - 11:19

العالم- حزب الله لبنان عملیات قهرمانانه ابراهیم عکاری شهروند فلسطینی در شهر قدس اشغالی را که به کشته و زخمی شدن شماری از شهرک نشینان صهیونیست منجر شد، ستود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله دربیانیه ای، عملیات قهرمانانه ابراهیم عکاری مجاهد و قهرمان فلسطینی در شهر اشغالی بیت المقدس که به کشته و زخمی شدن شماری از شهرک نشینان صهیونیستی منجر شد، را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: عملیات موفقیت آمیز عکاری، نمونه مقاومت بی وقفه مردمی است و تاکیدی  بر حرکت و اراده استوار مردم فلسطین در مقابله با عملیات روبه افزایش یهودی سازی شهر قدس و تلاشهای دشمن برای از بین بردن مسجدالاقصی و مقدسات مسلمانان و مسیحیان این شهر است.

حزب الله از مردم کشورهای عربی واسلامی خواست، ازمردم فلسطین که برای تاکید برهویت اصیل و حفظ سرزمین خود از گزند شهرک سازی و تجاوز صهیونیست ها، بهترین جوانان خود را تقدیم کردند، حمایت کنند.

صبح دیروز یک جوان فلسطینی به نام ابراهیم عکاری اهل اردوگاه شعفاط در نزدیکی بیت المقدس، خودروی خود را به شهرک نشینان صهیونیست در خیابانی در محله شیخ جراح بیت المقدس کوبید و 2 نفر را کشت و چند نفر را هم زخمی کرد.

پربیننده ترین خبرها