الوفاق: انتخابات بحرین تحریف اراده مردم است

الوفاق: انتخابات بحرین تحریف اراده مردم است
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 - 15:04

العالم - مسئول بخش آزادی ها و حقوق بشر جمعیت الوفاق بحرین، بار دیگر بر تحریم انتخابات آینده پارلمانی و شهرداری ها از سوی گروه های مخالف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سید هادی الموسوی" به"منامه پست" گفت: مخالفان با عدم مشارکت در انتخابات به دنبال نشان دادن چهره واقعی رژیم بحرین به مردم هستند.

وی افزود:تجربه ثابت کرده است تلاش برای ایجاد هرگونه تغییر و اصلاح واقعی از داخل مجلس ناممکن است، زیرا پادشاه بحرین دارای اختیار کامل است و مجلس شورا بر مجلس منتخب تسلط داشته و دولت نیز به هیچ وجه نماینده خواسته های مردم نیست.

مسئول بخش آزادی ها و حقوق بشر جمعیت الوفاق بحرین ادامه داد: دلیل تحریم انتخابات، "تعیین ستادهای انتخاباتی" است، زیرا به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توان درآن تقلب کرد و انتخابات نیز بیش از پیش رنگ و بوی طائفی دارد.

موسوی گفت: در مارس 2011 با ولیعهد بحرین بر سر تعدادی از مسائل برای برون رفت کشور از بحران توافق شد، اما هیچ تغییری صورت نگرفت، بلکه وضعیت بحرانی تر شد.

وی تاکید کرد : تبعیض نژادی ومذهبی در ابعاد مختلف زندگی شهروندان افزایش یافت، اعطای تابعیت های سیاسی به بیگانگان بدون وقفه برای تغییر بافت جمعیتی بحرین ادامه یافت و فساد مالی، اداری واقدامات ناقض حقوق بشر نیز شدت گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها