هلاکت 20 عضو النصره در نبرد با ارتش سوریه

هلاکت 20 عضو النصره در نبرد با ارتش سوریه
پنج‌شنبه 15 آبان 1393 - 18:37

دستکم 20 عضو گروه تروریستی النصره در نبرد با ارتش سوریه کشته شدند و نیروهای کرد در شهر عین العرب نیز نفوذ عناصر داعش به بخش شرقی این شهر را خنثی کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه در نبرد با عناصر جبهه تروریستی النصره در مناطق بیت جن، بیت تیما، کفرحور و بیت سابرظ در ریف غربی دمشق 20 فرد مسلح را کشته و شمار دیگری از آنها را زخمی کردند.

درهمین حال، 158 فرد مسلح در شهر حلب سوریه خود را تسلیم دولت این کشور کردند تا پس از بررسی وضعیت آنان به روند عادی زندگی باز گردند.

این افراد به مسوولان سوریه تعهد دادند که دیگر دست به سلاح نبرند و هیچ اقدامی که قانون سوریه را نقض کند، انجام ندهند.

"عبد المعطی المشلح" عضو کادر رهبری حزب بعث سوریه گفت: هدف دولت این است که افراد فریب خورده به آغوش وطن بازگردند.

وی همچنین افزود: تلاش هایی در داخل شهر حلب صورت گرفته تا برخی دیگر از فریب خوردگان خود را به مسوولان تسلیم کنند.

از سوی دیگر، نیروهای کرد در شهر عین العرب سوریه تلاش عناصر گروه تروریستی داعش به این شهر را خنثی کردند. درگیری های شدیدی بین نیروهای کرد و عناصر داعش در شرق شهر عین العرب روی داد. درگیری ها بعد از آن آغاز شد که عناصر داعش تلاش کردند به برخی از محله های شهر نفوذ کنند.

درهمین حال، به نوشته سایت النشره، گروه موسوم به مخالفان خارج نشین نظام سوریه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که نیروهای کرد خودروهای داعش در منطقه بین دو روستای بغدک و قره موغ در ریف شرقی شهر عین العرب را هدف قرار دادند. آنها دو دستگاه خودروی داعش را نیز در جنوب این شهر هدف قرار دادند.

نیروهای کرد همچنین توانستند هشت روستای اطراف شهر راس العین در منطقه حسکه در شمال شرقی سوریه را به کنترل خود در بیاورند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها