اعدام فوری مبارز فلسطینی از سوی اشغالگران+ فیلم

دوشنبه 19 آبان 1393 - 23:30

قدس اشغالی(العالم)- به دنبال شهادت "خیرالدین حمدان" جوان فلسطینی به دست نیروهای صهیونیست، اراضی اشغالی فلسطین به صحنه تظاهرات گسترده اعتراض آمیز تبدیل شده و اعتصاب عمومی در محکومیت این جنایت به بسته شدن خیابان های قدس منجر گردیده است.

"شیخ عکرمه صبری" رئیس هیات عالی اسلامی فلسطین در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم تصریح کرد که تشدید درگیری با صهیونیست ها هرچند خطرناک است اما گوشه ای از حقایق را به صهیونیست ها نمایانده است زیرا ملت فلسطین ملتی مقاوم است و ظلم وستم را نمی پذیرد و همواره به مسجد الاقصی و عقیده و ایمان راسخ خود پایبند است.

خاطرنشان می شود که اعتصاب و اعتراض به جنایت پلیس رژیم اشغالگر در به شهادت رساندن خیرالدین حمدان، بسیاری از روستاها و شهرهای فلسطینی را فراگرفته و مناطق مختلف فلسطین به صحنه تظاهرات در اعتراض به این جنایت تبدیل شده است؛ بنابراین صهیونیست ها برای مقابله با خشم ملت فلسطین در آماده باش کامل به سر می برند.

پدر خیرالدین حمدان نیز در گفت وگو با العالم تصریح کرد که این مساله مردم فلسطین است، امروز فرزند من، فردا فرزندان خانواده های دیگر فلسطینی ها، این مساله باید به صورت اساسی حل وفصل شود، من با توکل به خداوند متعال صبر پیشه خواهم کرد.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تابعیت هرمعترض و دعوت کننده به نابودی اسراییل (رژیم صهیونیستی) در اراضی تحت اشغال این رژیم، لغو خواهد شد.
A.D-10-14:48

پربیننده ترین خبرها