رزمایش صهیونیست ها برای رویارویی با حزب الله

رزمایش صهیونیست ها برای رویارویی با حزب الله
جمعه 7 آذر 1393 - 11:22

العالم - نیروی دریائی رژیم صهیونیستی این هفته رزمایشی را با هدف آماده کردن خود برای جنگ احتمالی با حزب الله لبنان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه اول تلویزیون رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: ارتش اسرائیل پیش بینی می کند که حزب الله لبنان در جنگ احتمالی آتی به کشتی های تجاری که از بنادر اسرائیل حرکت می کنند یا به این بنادر نزدیک می شوند، حمله کند و میادین گازی در اسرائیل را که "انقلاب استراتژیک اسرائیل" محسوب می شود، تخریب کند. 

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک افسر نیروی دریائی این رژیم بدون ذکر نام وی گزارش داد: حزب الله جنگ اخیر باریکه غزه را بررسی کرده و توانمندی های موشکی و توپخانه ای خود را ارتقاء داده است و از ابتدای جنگ احتمالی آینده عملیات هجومی و غافلگیرانه اجراء خواهد کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انهدام کشتی ساعار 5 اسرائیل و کشته شدن 4 خدمه آن در جنگ دوم لبنان در سال 2006 باعث تغییر سیاست های نیروی دریائی اسرائیل شد و فرماندهان نیروی دریائی این رژیم به این نتیجه رسیدند که حفاظت از کشتی های تجاری با استفاده از سیستم های پیشرفته ضروری است ولی همچنان نگران شلیک موشک های پیشرفته زمین به هوای "یاخونت" هستند؛ موشک هائی که هنوز معلوم نیست آیا حزب الله در اختیار دارد یا نَه؟.

پربیننده ترین خبرها