آمادگی جریان صدر برای دفاع از مقدسات در سامرا

آمادگی جریان صدر برای دفاع از مقدسات در سامرا
جمعه 21 آذر 1393 - 11:10

گروهان های صلح" (سرایا السلام) وابسته به مقتدا صدر رهبر جریان صدر در عراق، برای دفاع از اماکن مقدس در شهر سامرا اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، یک مقام مسوول در جریان صدر اعلام کرد که گروهان های صلح آمادگی کامل دارند تا به ندای جهاد برای دفاع از اماکن مقدس سامرا در استان صلاح الدین پاسخ دهند.

وی با هشدار به گروه های تروریستی و تکفیری نسبت به تعرض به اماکن مقدس در سامرا افزود: مقدسات اسلامی خط قرمز هستند و هیچگاه نباید از آن عدول شود.

مقتدا صدر رهبر جریان صدر در عراق روز پنجشنبه از اعضای گروهان های صلح خواست طی 48 ساعت آینده برای دریافت دستور جهاد به حالت آماده باش درآیند.

ابودعا العیساوی یکی از معاونان مقتدا صدر گفت: این فراخوان با توجه به شرایط ویژه و خطر امنیتی در شهر سامرا اعلام شده است.

العیساوی در توضیح این مطلب خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاد و استثنایی در شهر سامرا و تهدید آن از سوی تکفیری ها و تروریست ها، مقتدا صدر به برادران مبارز و مجاهد دستور داد تا برای لبیک به ندای جهاد کاملا آماده باشند.

وی تاکید کرد: اعضای گروهان های صلح باید تا زمان رسیدن دستور نظامی مستقیم از سوی مقتدا صدر در وضعیت آماده باش قرار داشته باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها