نقض حقوق بحرینی‌ها با حمایت انگلیس و عربستان

نقض حقوق بحرینی‌ها با حمایت انگلیس و عربستان
دوشنبه 24 آذر 1393 - 14:57

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، از سفیر انگلیس در منامه به علت بیان اظهارات نامعقول و دروغ و نادیده گرفتن واقعیت های بحرین، به ویژه نقض حقوق مردم انتقاد کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بیانیه ای اعلام کرد : رژیم حاکم آل خلیفه با کمک اطلاعاتی انگلیس و حمایت نظامی عربستانِ اشغالگر حقوق مردم بحرین را نقض می کند، و با این حال سفیر انگلیس اظهاراتی بیان می کند که خارج از شأن یک دیپلمات است . 
در این بیانیه آمده است: ایان لیندسی سفیر انگلیس در منامه مدعی است که رژیم آل خلیفه پیشرفت خوبی در تأمین حقوق مردم بحرین داشته است ولی این اظهارات خلاف واقع است .
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه اعلام کرد : شنیدن چنین اظهارات کذب از فردی مزدور و جیره خوار بعید نیست.
بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین حاکی است : قتل ، بازداشت ، حمله به منازل و شکنجه در بحرین زیر نظر افسران انگلیسی همچنان ادامه دارد افسرانی که همچون ایان هندرسون (مشاور نظامی انگلیسی رژیم آل خلیفه) با پول مزدوری مرتکب هر جرم و جنایتی می شوند . 
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه افزود : ما مطمئن هستیم که دولت انگلیس با کمک خبیثانۀ ایان لیندسی  مانع ورود گزارشگر ویژه شکنجه سازمان ملل متحد به بحرین می شود، تا از آغاز تحقیقات درباره استفاده رژیم آل خلیفه از سلاح های غیرقانونی در سرکوب معترضان بی دفاع و مخالفان ظلم و دیکتاتوری و زندانی شدن هزاران فعال سیاسی جلوگیری کند.
این ائتلاف بحرینی اعلام کرد : مردم در همه پرسی تعیین سرنوشت با اکثریت 1 / 99 درصدی نشان دادند که می خواهند به دست خود نظام سیاسی جدیدی را در کشورشان انتخاب کنند.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه اعلام کرد : مردم بحرین از اظهارات ایان لیندسی خسته و بیزار شده اند و لیندسی یا باید از مردم به علت اظهارات وقیحانه ، نامعقول و کذبش عذرخواهی کند یا از بحرین خارج شود. 

 

پربیننده ترین خبرها