ادامه یهودی‌سازی قدس شریف با تخریب منازل فلسطینی

ادامه یهودی‌سازی قدس شریف با تخریب منازل فلسطینی
چهارشنبه 26 آذر 1393 - 21:47

العالم - مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان به مصادره اراضی فلسطینی ها و تخریب منازل آنان در قدس اشغالی در راستای سیاست یهودی سازی قدس شریف ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل دستور مصادره و تخریب ده ها باب منزل مسکونی فلسطینی ها درمنطقه سلوان در جنوب مسجدالاقصی شریف را به بهانه نداشتن مجوز صادر کرده اند.

براساس این گزارش، مسئولان رژیم اسرائیل به فلسطینی های ساکن در منطقه سلوان درقدس اشغالی هشدار داده اند که خیلی فوری این منازل را ترک کنند.

" أبو ناصر زيداني " صاحب منزلی که در معرض تهدید به تخریب قرار دارد، به خبرنگار العالم ،گفت اهالی حتی درصورتیکه خانه هایشان تخریب شود، منازل خود را ترک نخواهند کرد.

وی افزود که ساکنان این منازل، آن جا را جز مایملک خود می دانند و درصورت تخریب به جای آن ، چادر بنا خواهند کرد و مهمانان خود را از اقدام اشغالگران علیه آنان مطلع خواهند کرد.

زیدانی از موسسات ملی قدس خواست که به طور جدی دربرابر مسئولان فلسطینی برای حمایت از خانواده های فلسطینی که خانه هایشان درمعرض تخریب قرار دارند، بایستند.

درهمین حال، " فخری أبو ذياب " رئيس کمیته دفاع از اراضی و منازل سلوان در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم ، از موسسات رسمی و بین المللی خواست که برای شکایت ضد شهرداری رژیم اشغالگر اسرائیل در قدس و سیاست های ظالمانه ونژادپرستانه این رژیم ضد فلسطینی ها وارد عمل شوند.

وی تاکید کرد هر انسانی حق دارد که با آرامش درمنزلش زندگی کند اما رژیم اشغالگر اسرائیل مایل نیست که ما دراین وضعیت طبیعی زندگی کنیم، از این رو از موسسات رسمی می خواهیم که اولاً این قضیه را درمحافل بین المللی مطرح کنند، و دوم اینکه زمینه بازخواست و مجازات مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل را در دادگاه های بین المللی فراهم کنند.

مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل با قرار دادن ایست ها و موانع درصدد جدا کردن مناطق قدس هستند و با اتخاذ تدابیری ورود و خروج مردم از این محله های واقع در قلب قدس اشغالی را برای اهالی این شهر دشوار می کنند.

به گزارش خضر شاهین خبرنگار العالم در قدس اشغالی ، تراکم جمعیت در منطقه سلوان که تنها چندین متر با قبله اول مسلمانان فاصله دارد، خاری در گلوی رژیم اشغالگر اسرائیل است که با انجام اقدامات نژادپرستانه درصدد از بین بردن هویت عربی و فلسطینی در سرزمین فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها