ویدیو؛ مردم قطیف جنایت آل‌سعود در عوامیه را محکوم کردند

دوشنبه 1 دی 1393 - 22:25

العالم ـ جنایت اخیر رژیم عربستان در عوامیه، خشم مردم شهرهای مناطق شرقی این کشور را برانگیخته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی جنایتهای رژیم سعودی در عوامیه که بر اثر آن 5 نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست دادند، خشم و انزجار شهرهای منطقه شرقی را فراگرفت و روز گذشته تظاهراتی در القطیف به منظور محکوم کردن این جنایت برگزار شد.

تظاهرکنندگان در شعارهای خود، قصاص نیروهای امنیتی جنایتکار عامل این کشتار را خواستار شدند و درباره پیامدهای ادامه بازداشت چهار شهروند از جمله یک کودک که در حمله به عوامیه دستگیر شدند، هشدار دادند.

تظاهرکنندگان خشمگین همچنین از مقامات خواستند تا آیت الله شیخ نمر را آزاد کنند و هشدار دادند که تشدید حملات و اقدامات امنیتی از سوی رژیم سعودی سرانجام دامن خودش را خواهد گرفت.

ائتلاف آزادی و عدالت در عربستان نیز کشتار رژیم در عوامیه را جنایتی وحشیانه توصیف کرد. این ائتلاف در بیانیه ای خاطرنشان کرد که اطلاعات میدانی نشان می دهد که مردم قطیف با یک تروریسم دولتی روبرو هستند.

به گفته این ائتلاف، افزایش خشونت علیه مردم عوامیه با استفاده از هواپیماها و زره پوش ها و عناصر نظامی مسلح دلیل دیگری بر ناکامی رژیم در شکست اراده مردمی و ناتوانی رژیم در ممانعت از تداوم فعالیتهای مسالمت امیزاست.

در بیانیه ائتلاف آزادی و عدالت آمده است که خون شهیدان و مجروحان هدر نخواهد رفت و ملت به فعالیتهای خود تا تحقق مطالباتشان ادامه می دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها