کشاورزی که انتقام همسرش را از تمساح گرفت

کشاورزی که انتقام همسرش را از تمساح گرفت
چهارشنبه 24 دی 1393 - 22:26

یک کشاورز اوگاندایی ساکن روستایی موسوم به کیبویه، تمساح عظیم الجثه‌ای که همسر باردارش را خورده بود، پس از گذشت یک ماه به قتل رساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مبارک باتامبوزی 56 ساله قسم خورده بود انتقام همسرش دیمیتریا و نوزادی که در شکم داشت را از این تمساح بگیرد. همسر وی هنگامی که مورد حمله تمساح قرار گرفت، در ساحل رودخانه روستا در حال جمع آوری هیزم بود.

ساعاتی پس از ناپدید شدن دیمیتریا، اهالی روستا انگشتان قطع شده و تلفن همراه او را نزدیک محل حادثه یافتند و دریافتند که تمساح، زن را خورده است. تمساح قاتل، سال گذشته نیز شش نفر را کشته بود که همگی زن و کودک بودند.

اما شوهر او باتامبوزی، برای گرفتن انتقام زن و کودکی که در شکم داشت، از آهنگر روستا خواست یک سرنیزه بسیار تیز درست کند که بیست دلار برایش هزینه داشت. این مبلغ در یک روستای اوگاندایی پول اندکی نیست.

مبارک سرانجام پس از یک ماه مراقبت و کشیک دادن، این تمساح یک تُنی را در محل خورده شدن همسرش یافت و توانست آن را به ضرب سرنیزه از پا در آورَد.

اهالی روستا پس از موفقیت مبارک در نجات دادن آنها از این حیوان درنده از مقامات ذیربط خواستند تا به عنوان پاداش به خاطر این اقدام شجاعانه و پرداخت غرامت به خاطر همسرش مبلغی به او هدیه دهند.
البته مسؤولان گفتند چنین اقدامی در چارچوب اختیارات آنان نیست، اما متعهد شدند تدابیر لازم برای شکار حیوانات درنده نزدیک روستا به منظور حفظ جان اهالی اتخاذ کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها