حمایت 37 پارلمان در جهان از شیخ سلمان

حمایت 37 پارلمان در جهان از شیخ سلمان
شنبه 27 دی 1393 - 23:21

العالم - عضو دبیرخانه جمعیت اسلامی" الوفاق" بحرین درخواست 83 نماینده پارلمانهای 37 کشور جهان ازرژیم آل خلیفه برای آزادسازی دبیر کل جمعیت الوفاق را اقدامی مثبت و موثر دانست.

"مجيد ميلاد" عضو دبیرخانه جمعیت اسلامی الوفاق بحرین عصر روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : موضوع بحرین از مرزها فراتر رفته است و در نتیجه سیاست های احمقانه رژیم آل خلیفه و تدابیر امنیتی اش موضوع بحرین در سایر مناطق جهان مطرح شده است. این امر مهم ترین فایده به دست آمده از درخواست امضا شده توسط 83 نماینده پارلمانی در جهان است".

ميلاد همچنین خاطرنشان کرد : هر چند این درخواست به هیچ وجه تاثیری در آزادی شیخ سلمان نخواهد داشت؛ اما باعث می شود رژیم آل خلیفه بار دیگر درباره تمدید بازداشت شیخ سلمان یا محاکمه وی و یا تلاش برای بازداشت دیگر رهبران مخالف بیاندیشد.

وی با اشاره به اینکه آل خلیفه با رویکرد امنیتی و نه سیاسی بحران را در این کشور اداره می کند، افزود : اگر رژیم حتی برای یک بار با رویکرد سیاسی بحران را مدیریت کند متوجه خواهد شد که بحران به تدریج به پایان خواهد رسید.

عضو دبیرخانه جمعیت الوفاق بحرین همچنین گفت: ما با اقتدار برای آزادی شیخ سلمان ایستاده ایم و از روز اول با صدور بیانیه اعلام کردیم که بازجویی از شیخ سلمان و اتهام های نسبت داده شده به وی سیاسی است و نمی توان شیخ سلمان را که همواره بر مسالمت آمیز بودن نهضت تاکید کرده به نظامی کردن انقلاب یا تجهیز مردم انقلابی بحرین به سلاح متهم کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها