آمادگی مخالفان داخلی سوریه برای شرکت در نشست مسکو

آمادگی مخالفان داخلی سوریه برای شرکت در نشست مسکو
يکشنبه 28 دی 1393 - 20:54

برجسته ترین حزب مخالف در داخل سوریه اعضای خود را برای مشارکت در نشست مشورتی سوری سوری در مسکو در پایان ماه جاری میلادی برای حل و فصل سیاسی بحران این کشور آزاد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دفتر اجرایی هیات هماهنگی نیروهای تغییر دموکراتیک با صدور بیانیه ای اعلام کرد با وزارت خارجه روسیه در حال رایزنی است و با دقت پیام وزیر خارجه سوریه به مقامات روس در دمشق و ژنو را مورد بررسی قرارداده است.
این بیانیه می افزاید: این دفتر دعوت اعضای هیات هماهنگی معارضان به نشست مسکو را به فال نیک می گیرد و آنان را برای شرکت در این نشست و مطرح کردن دیدگاههای هیات آزاد می گذارد تا با هماهنگی سایر شرکت کنندگان تمام تلاش خو را برای پایان بخشیدن به کشتار و رنج و محرومیت ملت سوریه بکار ببرند.
گفتنی است مسکو از هیات هماهنگی نیروهای تغییر دمکراتیک به عنوان یک حزب واحد دعوت به عمل نیاورده بلکه این دعوت را برای 28 تن از معارضان که عضو این گروه هستند به صورت انفرادی ارسال کرده و از تعدادی از نمایندگان دولت سوریه نیز دعوت به عمل آورده است.
معارضانی از گروهها و احزاب مورد قبول دولت دمشق هنوز در داخل سوریه به سر می برند و تعدادی نیز به ائتلاف ملی نیروهای انقلابی و معارضان سوری در خارج از این کشور پیوسته اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها