رقابت النصره با داعش در اعدام شهروندان سوری +ویدیو

چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 17:11

گروهک تروریستی موسوم به "جبهه النصره" که گویی در زمینه ایجاد رعب و وحشت در میان سوری‌ها با داعش رقابت می‌کند، دو زن سوری را در یک هفته اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، روز گذشته فایل ویدیویی اعدام یک زن در روستای "حفسرجه" در حومه استان ادلب در شمال سوریه به اتهام فحشا منتشر شد و به این ترتیب دومین اعدام از این نوع به دست عناصر جبهه النصره، در یک هفته، ثبت شد.

روسیا الیوم، نوشت: بر اساس این نوار ویدیویی، حکم قتل این زن از سوی شورای موسوم به "شورای علما"، بدون ارائه هر گونه توضیحی درباره ماهیت و اعضای این شورا،  صادر شده است.

این زن با شلیک گلوله به سر از مسافت نزدیک اعدام شد. جبهه النصره حدود یک هفته پیش نیز از این شیوه برای اعدام یک زن تقریبا 50 ساله به اتهام فحشا در شهرک "معره مصرین" در استان ادلب استفاد کرد.

پیشتر خبرهایی از اعدام میدانی چند شهروند سوری با احکامی مبهم از سوی گروهک تروریستی داعش منتشر می شد وی جبهه النصره خود را از این قبیل اقدامات مبرا می دانست.

این درحالی است که انتشار خبر این قبیل اقدامات از جانب گروه تروریستی جبهه النصره نیز در حال افزایش است، هرچند که این گروه در گذشته نیز با این اقدامات بیگانه نبود و بیشتر اعدام ها را به افراد مسلح یا به اصطلاح خائن اختصاص می داد اما اینک دایره اعدام ها را گسترش داده است و بی شک، نتیجه این اقدامات چیزی جز افزایش رعب و وحشت در زندگی روزمره شهروندان سوری نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها